Kun en beskeden dosis sort humor og et par visuelt og auditivt imponerende spændingsmomenter forhindrer “Aliens vs. Predator 2” i at være lige så ubrugelig som dens forgænger. Dvd’en skuffer lige så fælt som filmen. Lydsporet er glimrende, men transferet er rystende ringe, og ekstramaterialet om uhyrerne er oftest uhyre uinteressant.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 15 år siden

exactly :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 tiany 15 år siden

Det her er en af de dårligste film jeg har set i længe - jeg brugte hele filmen på at stille spørgsmål omkring personernes handlinger og hele formålet med alien/predator tingen.
Og skuespillet var elendig eller også var manuskriptet så røv dårligt at skuespillerne simpelthen ikke kunne få mere ud af det.

Og efter den sviner skal det siges at jeg faktisk synes den første AvP var udemærket.
Valar morghulis
Gravatar

#13 filmkorn.dk 15 år siden

Jeg er meget enig med følgende anmelder:

DVD verdict
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#14 filmkorn.dk 15 år siden

#12 'What did you say this chamber was called?!' Behøver jeg sige mere? Nå, ja og så også lige 'The enemy of my enemy is my friend'.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 duuk74 15 år siden

En fadæse af en film. Jeg måtte stoppe efter noget der ligner 20 minutter. Gider simpelthen ikke se sådanne film færdig mere...det er livet sgu for kort til. Ingen grund til at plage sig selv mere end nødvendigt og blive i dårligt humør over sådan en film. Livet er sgu hårdt nok i forvejen :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 KEiZ 15 år siden

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#17 filmz-jonasgr 15 år siden

Alle instruktører har vel deres trademark. Paul W. S. Anderson's trademark er at lave dårlige film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18 filmz-Wizard7 15 år siden

Guys, jeg fatter jer virkelig ikke... Hvorfor er det liiiiige at AVP og AVP 2 er så dårlige? Historierne er sku da oka, skuespillet fungere da også godt, og effekterne er sku ikke til at klage over... på en 10 scala vil jeg give den 7/10, altså selve filmen, for har ikke dvd'en yet... men guys I kan hakke ned på mig, og sige at jeg ingen film smag har, for det er lige meget for mig... Sys denne her film er en okay film, ikke noget ægte gyser, men den fungere da som et okay action "brag"...
Gravatar

#19 El vez 15 år siden

Er "xenomorph" ikke det de kalder alm. aliens i "Aliens"?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 dolphinfriendly 15 år siden

#18 Det er ganske enkelt: Handling, plot, skuespillerpræstationer og dramaturgien er lige til lokummet. Og så at to fantastiske franchises får gennembanket enhver form for kvalitet ud oven i købet, er jammerligt og hjerteskærende pinligt.

Skriv ny kommentar: