På trods af filmens varighed på knap halvanden time, så griber man sig selv i at sidde og vente på slutningen den sidste halve time. Det er som regel aldrig et godt tegn. Det nævnes på et tidspunkt i filmen, at det tager en uge for en anakonda at fordøje sit bytte – “Anacondas: Jagten På Blodorkidén” er for tilskuerens vedkommende fordøjet i løbet af to sekunder…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gi-jones 19 år siden

Hehe. En anmeldelse, som uden tvivl er mere underholdende end filmen selv. "Et papirstyndt manuskript" ... My kingdom for a phrase like that. Godt skrevet. Synd at det var dig, der måtte spilde din tid på filmen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-thomasb84 19 år siden

Jeg synes det er en fed film. Bare fordi der er mange mennesker som mener det er en dårlig film er folk nogengange så dumme at sige det samme som dem uden selv at danne deres egen mening selv. Sådan noget kan jeg bare ikke klare.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#3 filmz-The Omen 19 år siden

Prøv nu at høre her. At lave en fortsættelse til så dårlig en film er det rene vanvid! Bare titlen er forfærdelig, "Jagten På Blodorkidén"... Blir det meget værere? Jeg forlod filmen efter 20 minutter.

Eneste point ved 1'eren var Jeniffer Lopez i våd t-shirt. Denne her film får ingen.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Fin anmeldelse, det lyder ikke ligefrem til at være noget man bør bruge penge på..

Iøvrigt står der "Blodorkidén" flere steder, både i overskriften og i anmeldelsen, men det hedder vel "Blodorkidéen"?.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Patriarch 19 år siden

Det er en fed plakat - tja - det var så det
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Zelle 19 år siden

Nu havde jeg ikke ventet noget som helt af denne film, da etteren virkelig er dårlig, men havde dog ikke regnet med at den fik 2/6, troede ikke den ville få mere end 1 ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#7 filmz-Angel Eyes 19 år siden

#4: Ja, jeg ville også mene at det hed "Blodorkidéen", men i den opgivne title og i pressematerialet stod der "Blodorkidén"...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#8 El vez 19 år siden

Ok...men... Det er jo ikke et ord? ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 Zelle 19 år siden

#8 - Jeg tror bare at titlen reflekterer filmens kvalitet :)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#10 El vez 19 år siden

Hehe ja, fair nok.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: