“The Aviator” sniger sig kun over gennemsnittet grundet sine meget stærke tekniske kvaliteter. Dvd-udgivelsen følger trop – en hæderlig udgivelse dog uden på nogen måde at skille sig ud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-barnebarn 18 år siden

Det er en rigtig god film med super skuespilpræstation af både Leonardo DiCaprio og Cate Blanchett.

Den kan godt virke lidt mystisk på vise tider pga. Howard Hughes specielle opførelse - men jeg synes, at det kun er med til at gøre den bedre end normale gennemsnitsfilm.

Jeg vil give den 4/6 - en film man bør have i sin samling, men det kan da godt vente til den kommer ned på 100 kroner ;)
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
Gravatar

#2 filmz-karlerminven 18 år siden

Hvorfor skal Ian Holm altid spille professor? Han har jo nærmest kun 1 rolle.. :)

Ej, on topic igen! Den film skal da helt klart tjekkes ud, DiCaprio spiller jo for det meste rigtig godt, kan i hvert fald godt li ham i Catch me if you Can!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#3 filmz-sanjo 18 år siden

Hehe, hvad sker der for billede nr.2, er det meningen at den skal se saa blaa ud? Det mindes jeg, ikke da jeg saa den i bio.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#4 El vez 18 år siden

Sådan ser det ud på dvd'en, som en del af 'two color' look'et Scorsese har forsøgt at gengive i starten af filmen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 jessup 18 år siden

En lidt middelmådig film af Scorsese mens vi venter på fordums storhed.
This is just until June

Skriv ny kommentar: