Det føles helt underligt (og næsten en smule forkert) at belønne en film som “Battleship” med fem stjerner – en film baseret på brætspillet “Sænke slagskibe”(!) med sangerinden Rihanna foran kameraet? På papiret lyder det som en tåbelig fadæse, men actionsekvenserne er formidable, man falder hurtigt for de sympatiske karakterer, skuespillernes enorme entusiasme smitter, og så har filmen tilmed en afvæbnende selvironi, som mange af dens artsfæller savner. Filmen truer med at sejle ind i 4-stjernet farvand mod slutningen, men den muntre humor bringer skibet på ret køl igen. Denne Blu-ray rummer noget seværdigt ekstramateriale, et transfer i særklasse og et af årets hidtil bedste lydspor, så hvis man har hang til solide actionbrag, er udgivelsen simpelthen et must.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Battleship”-interview med Liam Neeson!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Batsy 11 år siden

elwood (10) skrev:
Sikkert ikke, da jeg i forvejen kunne lide Trans filmene og nu hvor Insider bedre kun lide den her end Trans, så må der være noget i den for en teenager som mig!

Jeg var ikke klar over du havde de tendenser...

:)


Hehe :), kan stadig godt nyde en hjernedød film!, tror jeg alle kan 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

#11, det var vist ikke det, han refererede til ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 Batsy 11 år siden

*Poker face* I knew that...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#14 Kruse 11 år siden

Transvestites...More than meets the eye!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 akerman 11 år siden

Denne film er seriøst dårlig. Jeg gav op da filmens hovedperson gik fra at være en totalt uduelige rekrut pludselig bliver øverstkommanderende for USAs delegation.. jeg kunne ej heller få øje på den selvironiske humor der angiveligt skulle eksistere i filmen.

Jeg er klar over at jeg taler imod filmz brugerskare her, men føler at der skal være en modvægt til de eksisterende vurderinger :-)
Gravatar

#16 Batsy 11 år siden

Ahhh i get it now... u nasty bastards :D

Transformers now SPARE ME YOU GASEOUS SICKAFANTS!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#17 Kruse 11 år siden

akerman (15) skrev:
Jeg er klar over at jeg taler imod filmz brugerskare her, men føler at der skal være en modvægt til de eksisterende vurderinger :-)


Indtil videre har der kun været to(udover dig) i denne tråd der har kommet med deres vurderinger, og den ene giver den en middelkarakter og den anden giver bundkarakter, så det er ikke fordi at din vurdering ligefrem er i modvægt til filmz-brugerskaren :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 Morpheus 11 år siden

Jeg er fuldstændig enig i din anmeldelse Insider! Filmen er fremragende i min bog og en jeg kan se igen og igen. Action delene er super godt lavet og virkelig medrivende og skuespillerne gør det rigtig godt, JA, selv Rihanna!

Udover det, så er anmeldelsen rigtig velskrevet, som de altid er fra dig, Insider! Kudos!
Gravatar

#19 evermind 11 år siden

Jeg var sgu også fint underholdt! Måske ikke helt til en 5'er, men en solid 4'er, i hvert fald. Eller som Johan ville kalde det "en Inception" ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 Cruiser 11 år siden

Fandt også filmen hamrende underholdende da jeg var inde og se den, og jeg regner stærkt med at jeg skal have fat i den på Bluray.

Skriv ny kommentar: