Det en velkendt sag, at det kan være farligt at låne fra andre film uden at bringe sin egen originalitet i spil. Det må instruktøren bag “Bitch Slap” – Rick Jacobson – formentligt sande, for sjældent er et tydeligere eksempel på plagiat set. Filmen har fra start til slut lånt med arme og ben fra film inden for sin genre, i særdeleshed film fra Quentin Tarantinos hånd. Eneste problem er, at Tarantino, som selv låner flittigt, gør det med sin helt egen stil og på sin helt egen facon. Det samme kan ikke påstås om “Bitch Slap” og Rick Jacobson. Uopfindsomt og uinteressant.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 evermind 14 år siden

Nu skimmede jeg kun lige billederne, men det virker som en utrolig god film!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 14 år siden

Den ser bedre ud end Death Proof.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Crash 14 år siden

Det er en af de film, hvor man ikke skal tænke, men bare nyde billederne - like 2012 :D
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 14 år siden

En af skuespillerinderne hedder sågar Erin Cummings.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 bjarke 14 år siden

...synes sgu 2 stjerner er lige flinkt nok;-) Det er vitterligt en omgang gylle fra start til slut. Kedeligt, ligegyldigt og fuldstændig uden charme. Well, titelsekvensen med klip fra diverse woman-revenge-violence-exploitation-film er nu meget fin - og nummeret Chase the Devil af EODM, som sparker rulleteksterne i gang er også fedt - men det er sgu ikke filmens fortjeneste...!
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#6 Bobby Singer 14 år siden

Mmm patter!
Idjit
Gravatar

#7 MOVIE1000 14 år siden

lyder som en lam film.

Der var en fra min klasse der spurgte mig ad hvilken film jeg kunne anbefale ham, jeg anbefalede ham District 9, så kom der en anden fra min klasse og afbrød, at District 9 var noget af det værste lort han havde set, så anbefalede han Bitch slap, jeg har ikke set den men jeg kan regne ud den må være noget i retning af hjernedød siden han synes det var en af de bedste film han længe havde set, ellers ser han bare ikke så mange film, men filmen får da en chance, når den kommer på tilbud til 20-30 kr i Blockbuster.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 amadoR 14 år siden

Den 'ser' 'god' ud.

Skriv ny kommentar: