“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 JannikAnd 19 år siden

Har lige været i Palads, København og set alle tre Blade-film... Jeg er ikke den store fan af de to første, men vi tog ind for hyggens skyld... MEN det er en meget tør fornemmelse, vi endte med - ligesom resten af publikum, der havde heppet og skreget medrivende i de to første, blot for at rejse sig og forlade salen ved tre'erens slutning...

Faktisk er jeg enig med anmelderen på alle punkter... Især var Ryan Reynolds vanvittig irriterende med omkring 10 jokes i minuttet, der stor set alle var platte...

Denne film vil skuffe Blade-fans...

God anmeldelse!
Gravatar

#2 filmz-darioco 19 år siden

Jeg er overhovedet ikke enig med denne anmeldelse. Jeg har altid været stor fan af blade filmene, og har ventet med spænding på denne 3. Jeg har nu set den og synes det er den bedste film af alle 3...

Jeg ville personligt give filmen 5 ud af 6 stjerner for den vældig gode underholdning jeg fik.
Gravatar

#3 Hasselguff 19 år siden

1/6 - Får 'Resident Evil 2' til at ligne 'AVP'.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#4 filmz-Daedalos 19 år siden

sjælendt har jeg moret mig mere over en så velskrevet anmeldelse... haha good job :P
_______________________________________
How much does life weigh?
Gravatar

#5 Skobbolop 19 år siden

haha.. genial anmeldelse.. Har sgu altid hadet Blade serien og så er det lækkert med dette store flop... muhahaha!

flop er måske så meget sagt.. for den tjener sikkert sig selv ind.. men i ved nok hvad jeg mener
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#6 Munchkim 19 år siden

***Mindre Spoilers***

Tja, jeg kan så kun give anmelderen ret. Den film burde bare ikke havde været lavet.
Jeg kan kun give ham ganske ret i det med de ret tåbelige sidekicks, men det jeg grimmede mig mest over da jeg så filmen, var de totalt latterlige gagets som de "nye" vampyrjægere bruger. Plastic pistoler, som skyder med elekstriske sol kugler? En personlig, fold ud, solstråle generator? Hvad fanden har de tænkt på da de skrev manuskriptet? Nææææ du, giv mig en god gammeldags Shotgun og en modifiseret UZI til enhver anden tid, det er da ti gange mere badass end legetøj fra BR.
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

#3? Eh? Personligt syntes jeg faktisk at RE2 var værre end AVP, så måske du mente det positivt? haha
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#8 putandtake 19 år siden

#3 Den forstår jeg heller ikke. Ingen af filmene var særligt vellykkede...
Gravatar

#9 filmz-cyruz007 19 år siden

1 & 2 er bedre..... men synes nu også denne følger godt med.
Og det med at de har nogle underlige våben med...... Ja, HALLO der er også vampyrer med, så hva tror du selv
Gravatar

#10 armadillo 19 år siden

Jeg er hårrejsende enig med anmeldelsen.

**Spoiler**

Dracula ligner jo en jernpumpende pusher fra Amager, rettere end den sofistikerede skabning man håber på - i det mindste med en smule klasse og list. Men ak, her går der fuldstændig Hollywood i den og skurken er noget af det mest latterlige jeg længe har set. Hende den kvindelige vampyr er langt mere interessant, og ville have været en langt bedre skurk. Dette ville dog ikke have reddet det gennemgående elendige manuskript og cast. Jeg elsker den originale Blade og har hermed valgt at slette Blade 2 og 3 fra hukommelsen - lidt a la som med Matrix.

Skriv ny kommentar: