“Blade: Trinity” er i sig selv en svag film. Ekstramaterialet er fyldestgørende, men på grænsen til at være for meget, så det er svært at holde interessen fanget. På den tekniske side er der dog ikke noget at kritisere, for den er intet mindre end perfekt. Kan man lide filmen, er denne udgivelse et sikkert køb.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-rupert giles 18 år siden

Jeg synes nu at Parker Posey netop var det allerværste af alle de slemme ting i Blade Trinity. Mage til overspil. Jessica Biel skal sådan set ikke gøre meget andet end at være lækker og sparke røv, så man må vel sige, at hun udfylder sin rolle (og bluse)på en tilfredsstillende måde :-)

Og ja, jeg er helt enig, hvad angår Drake: Worst! Deacula! EVER!

Ellers en udmærket anmeldelse. Jeg fandt også dele af filmen ganske underholdende, imens andre dele stank værre end en uvasket kamel.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#2 azathoth 18 år siden

#1: Ja, det er overspil men det passer rigtig godt til karakteren og det er tydeligt at hun har det sjovt med rollen. Det er måske ikke Oscar værdigt, men seværdigt er det ihvertfald :)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-rupert giles 18 år siden

#2 Ja, jeg havde nu mest lyst til at rive hovedet af hende, og ikke på den fede måde :-)Hun var ligeså irriterende her, som hun var i Scream 3.

Men hvad ved jeg...: Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at stave til Dracula (se min tidligere post... hæh).

Ellers er vi pænt enige.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#4 mimic 18 år siden

tjaa udover Blade 1 var det Blade Trinity som jeg fandt mest underholdende af de 3 Blade film.
Gravatar

#5 filmz-Exitium 18 år siden

jeg må vel købe den, siden den er i sådan en dejlig slipchase, og med 2 disc!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#6 Hal60 18 år siden

Etteren kunne ses, 2eren var ad h til og 3eren var bare... skrækkelig!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#7 Hal60 18 år siden

Etteren kunne ses, 2eren var ad h til og 3eren var bare... skrækkelig!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#8 Hal60 18 år siden

fordømte møg computer! :S
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#9 cyberzed 18 år siden

#2 Jeg synes faktisk også rigtig godt om Parker Posey i den, synes det passer rigtig godt at hun er så bitchy som hun er.

Jeg synes faktisk at mit syn på Blade filmene er blevet bedre efter jeg er begyndt at spille Vampire sammen med nogen af de andre rollespilsfolk her i området...der er de store klan opdelinger og jeg synes faktisk at jeg kan projektere nogen af dem over på Blade filmene.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10 xct 18 år siden

Er enig med anmelderen med det meste. Det hele var fuldstændig latterligt (og hvor var jeg bare flad der med "Viva la vida loca") :)

Skriv ny kommentar: