Jeg morede mig ofte ret gevaldigt med “Bruce Almighty”, men i sidste ende endte filmen desværre med at leve helt op til mine frygtede forventninger, ved at hoste op med en forudsigelig og typisk sidste akt. Nogle mennesker vil nok føle sig stødt af “Bruce Almighty”, nogle vil måske endda kalde filmen for blasfemi, men den type personer er selvfølgelig ikke filmens målgruppe, så disse folks mening kan i og for sig være ret ligegyldig. Folk som blot er ude på at få sig et par gode grin vil sikkert få sig en hyggelig lille tur i biffen (har du set traileren, så ved du præcist, hvad du kan forvente dig). Jim Carrey fans vil sikkert fryde sig over Carreys tilbagevenden til den komiske genre, men faktum er, at “Bruce Almighty” kunne have været meget mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Wacker 20 år siden

Jeg synes Anger managemenet var sjov, synes at jack N spillede sin rolle godt..

Dr. B
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#12 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Han ser for sindsyg ud når han synger.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#13 filmz-Pamperen 20 år siden

Anger Management, besidder en sofistikeret og sjov indgangsvinkel til temperament-emnet.

Plottet er pletfrit, og byder på mange latterklukkende episoder.
Dog finder jeg mig utilpas ved de mange sentimentale og rørstrømske passager, hvor Sandler simpelthen er for kvalm.
Men Nicholson er uovertruffen, som den bindegale dr. Rydell.

Alt i alt, en udmærket film, som er en esoterisk nydelse.
Kom nu, lirk til hendes delle.
Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.
Gravatar

#14 filmz-Elvis-SUN- 20 år siden

Jeg var ligesom Kadann inde og se "Bruce" i Imperial på premiere surprise, og kan varmt anbefale den til Jim Carrey fans eller folk der bare vil ha et godt grin.. Jeg synes humoren er rykket et skridt i den rigtige retning fra den overdrevne fald på halen plathed i nogle af hans tidligere film. Ulemperne ved filmen er ganske som Insider skriver at man lige skal hives igennem moralen, som om man ikke kan se det usmarte i udelukkende at spilde guds kræfter til sit eget bedste.. Men kan man se bort fra det, er "Bruce Almighty" glimrende underholdning, der især i biffen kommer til sin ret; Det er nu engang fedt når 1000 publikummer alle synkron-tuder af grin!
__________________________________________
...it's chocolate, it's mint ...it's very refreshing!
Gravatar

#15 MuManden 20 år siden

Jeg var i Cinemaxx igår og syntes KLART at "Bruce" var den bedste af de 2 filmz, pga at Jim Carrey har en 7-8 trin mere på humor skalaen end stort set alle andre såkaldte "komikere" :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16 filmz-Pamperen 20 år siden

Jeg synes, at "Anger Management" er mere velfunderet. Og i "Bruce Almigthy", er der sneget et par fæle kliché'er ind, som forpurrer det hele.
Kom nu, lirk til hendes delle.
Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.
Gravatar

#17 filmz-Wacker 20 år siden

Okay, anmelderen i ekstra bladet kunne ikke lide den. den har fået 2 stjerner og megen kritik. læs på hjemmesiden
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#18 filmz-vassago 20 år siden

Den har en overall score på 43% ved Rotten Tomatoes og 6 stjerner hos IMDb - det er faktisk ret godt når man snakker Adam Sandler der jo aldrig har været anmeldernes yndling. Så kan man li' Sandler så går man nok ikke forgæves.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 filmz-Wacker 20 år siden

ups, jeg mente Bruce allmighty ikke anger managment.. min fejl
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#20 NOWhere 20 år siden

synes Anger Management er noget lort!!! Så den til surprise i lyngby, så jeg synes ligesom, jeg havde betalt for at blive siddende. Pisseirriterende og alt for urealistiske personer til, at det rigtig bliver sjovt på nogen måde! Hvad skal det til for at Jack bakker en bil udover kanten af det parkeringshus? Og hvad med hans hår/hovedmassageapparat? Hvad giver det historien udover fald-på-halen komik, som er alt for billigt lavet!! De har da sikkert haft det spas med at lave den, men skån da os andre!

Skriv ny kommentar: