Sang- og dansenumrene er ikke overraskende dér, hvor filmen kommer lidt til sin ret, og ofte har man mere en følelse af, at filmen er konstrueret som et soundtrack tilsat lidt handling for at få det hele til at ligne en rigtig film. Man venter på det øjeblik, hvor Cher og Aguilera skal optræde sammen, men det indtræffer besynderligt nok aldrig. Ellers er der ikke meget at hente i denne flade og småkedelige omgang banaliteter. Mest af alt får den én til at længes efter Bob Fosses “Cabarat”, som havde al det liv og sexappeal, man så alvorligt mangler her. For “Burlesque” må det blive ved lillepige-drømmene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 13 år siden

Hele scenen er overlæsset med dansere i overdådige kostumer og en scenografi, der kan matche et Broadway-show, og samtidig lader der aldrig til at være mere end 10-12 mennesker blandt tilskuerne. Entreen må være kolossal.


Hahaha
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Kruse 13 år siden

Meget underholdende anmeldelse Benway :D

Og jeg er sikker på at jeg har fået mere underholdning ud af denne anmeldelse, end jeg vil få ud af at se filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Petrescu 13 år siden

Det kunne tyde på at denne film skal være projektet der skal sparke Aguileras skuespilskarriere i gang på samme måde som "Coyote Ugly" prøvede at få Piper ind i Hollywood.

Skabelonen lyder til at være den samme. Samt "Cross Roads" med Britney Spears. Mon det er samme manuskriptforfattere?
Gravatar

#4 Herrguth 13 år siden

Men nu var Piper Perabo jo ikke et kendt navn i forvejen som Christina Aguilera er det. Piper Perabo havde jo ikke en stor karriere bag sig inden Coyote Ugly, og slet ikke som sanger. Så det kan da ikke helt sammenlignes.
Gravatar

#5 Bardoboy 13 år siden

Må sige jeg var underholdt! Ikke at jeg er overrasket over det, elsker musical og bliver nemt fanget af stemningen. Sangene var rigtig gode, desværre var der ikke nok, hvor de virkelig skar igennem.
Cher er en skøn person, og hendes karisma i filmen skinder virkelig igennem, det var virkelig en skam at hun kun fik lov at synge to sange, havde håbet på meget mere fra hende, men de to der var, var til gengæld også helt fantastiske "You Haven't Seen the Last of Me" burde i mine øjne nomineres til en oscar!

Skriv ny kommentar: