Dette er en udgivelse enhver dvd-entusiast skal have stående, og der er ikke meget at sætte en finger på. Indtil videre en af årets hidtil bedste udgivelser. Dog lidt ærgerligt at DTS sporet er blevet udeladt. Michael Mann viser vejen, når det kommer til high-def video.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-topmajor 19 år siden

#19 Tænkte præcist det samme da jeg så den forleden. Alt i alt en fantastisk film.
Gravatar

#22 elwood 19 år siden

scenen med Jazz spilleren er også go synes jeg hele opbygningen af den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 El vez 19 år siden

Jeg saa den igen igaar aftes, denne gang I hjemmebiffen, det var igen en meget laekker oplevelse. Kan godt lide den maade den hele tiden skifter mellem langsomme droemmende billeder, god suspense og lynhurtige actionscener.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#24 Nikmi 19 år siden

God film. dog lidt forudsiglig på lidt (mange punkter) men bare at se Hr cruise spille bad guy var det hele værd :D 4 her fra
Gravatar

#25 filmz-amin 19 år siden

en god triler med sejt acjon film Tom Crose

#26 19 år siden

jaj ær fulstændi eni
Gravatar

#27 filmz-sanjo 19 år siden

hehe, r maN lit provokkerrende, joN?

:)
"If there is no struggle, there is no progress"

#28 19 år siden

Jæs sør.
Gravatar

#29 filmz-vassago 19 år siden

Helt vildt sjovt, hvis man nu var ordblind...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#30 filmz-Harry 19 år siden

Kan godt lide scenen med ulven...og den måde Tom Cruise reagerer på, og så den musik der bliver spillet til...der var en meget melankolsk stemning som fik en rigtig god følelese op i mig, blev nødt til at spoole tilbage bare for at opleve den scene igen...rigtig smukt lavet og især den måde den er filmet på...fornyende!

6/6 herfra:)
Sex er godt og sundt for dit helbred...

Skriv ny kommentar: