Dette er en udgivelse enhver dvd-entusiast skal have stående, og der er ikke meget at sætte en finger på. Indtil videre en af årets hidtil bedste udgivelser. Dog lidt ærgerligt at DTS sporet er blevet udeladt. Michael Mann viser vejen, når det kommer til high-def video.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Exitium 19 år siden

BOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRINNNNNG!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#32 Yoda 19 år siden

#31

Hvad er det, der er "BOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRINNNNNG!"?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#33 bobber 19 år siden

I hvert fald ikke Collateral. Så den for første gang i torsdags, og det er i sandhed en rigtig fed film. Jeg havde regnet med at den var god, men den overgik stadig mine forventninger med et godt stykke.
5/6
Don't Panic
Gravatar

#34 ks 19 år siden

#31 - Blasfemi! Jeg har personligt allerede set den to gang, og oplevelsen var lige god anden gang.

#30 - Den scene er intet mindre en fantastisk. Så bevægende og poetisk, det var virkelig helt fantastisk. Billede og lyd (læs: musik) fanger hinanden perfekt i den scene.
Gravatar

#35 El vez 19 år siden

han er jo bare en troll... ignorér ham ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#36 ks 19 år siden

#35 - Jamen, jeg kan simpelthen ikke blive klog på ham. Nogle gange skriver han nogle fornuftige og seriøse ting, og andre gange lukker han bare lort ud.
Gravatar

#37 darkwizat 19 år siden

Genial film de knap to timer gik bare lynhurtigt, og det var fedt at se Cruise som badguy og måske det er noget han skal gøre igen for syntes faktisk at det er hans bedste role til dato, han er en koldblodig morder men stadig med en point med hensyn til det at leve i storebyen 6/6 her fra.
Gravatar

#38 filmz-Exitium 19 år siden

#36 :( nu føler jeg mig helt skyldig! Ej sorry så, jeg synes bare den var liiiiidt kedelig!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#39 El vez 19 år siden

#38 Som du aabenbart ikke har forstaaet, har folk lidt nemmere ved at tage ens mening serioest naar man begrunder den.. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#40 Riqon 18 år siden

Må faktisk indrømme, filmen blev lidt dybere end forventet, fordi Tom Cruise's karakter, kold sociopat, trækker publikum lidt ind i hans hoved, så man får lidt smag for, hvad det er for en filosofi, der driver ham.

Bemærk ironien i det sidste, han siger til Max, lige før han dør.


Én af mine egne yndlingsscener er
på hospitalet, hvor Max pludselig tager mod til sig og løber af sted med Vincent's mappe. Se, dét var fedt!


Og så må jeg indrømme, at jeg blev grebet ret meget af stemningen, lige da
Vincent viser sit kolde ansigt, da han springer på metroen. I det øjeblik fremstod han for mig virkelig som ondskaben selv - og alligevel, så lugter det en smule af et venskab, da han dør i sædet overfor Max. Også i lyset af det faktum, at han netop har sagt: "I do this for a living" Han betoner, at det ikke er personligt ment ;)


En af de fedeste film, jeg længe har set.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: