Dette er en udgivelse enhver dvd-entusiast skal have stående, og der er ikke meget at sætte en finger på. Indtil videre en af årets hidtil bedste udgivelser. Dog lidt ærgerligt at DTS sporet er blevet udeladt. Michael Mann viser vejen, når det kommer til high-def video.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-karlerminven 19 år siden

Virkelig go film! Og da også en ret god dvd-udgivelse..
men det bedste ved det hele er bare at jeg har haft den i et par måneder nu, og det er endda med danske undertekster og hele skidtet!

Men anyway, til dem der måske var så uheldige ikke at se den i biografen så kan denne dvd virkelig anbefales!

Did you kill him?
No, the bullets and the fall killed him
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 morten8546 19 år siden

God anmeldelse, men filmen skulle bare have haft 6/6 i stedet for ;)

helt klart en af de fedeste film sidste år...
Angela Dodson: "Are you going down?!?"
John Constantine: "Not if i can help it."
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

yep fed film, hehe det sjovt det med taxien for

Da man var inde i Taxien og Vincent og Max bare køre rundt så følte jeg mig på en måde tryg ved det, slappede af og bare så ah, men da så Max vælger at køre galt hvor man mister taxien, så blev jeg ligesom revet ud af den tryghed inde i taxien, og det skabte en meget nervepirrende siuation for mig, som virkede perfekt. Ved ikke lige hvordan jeg ellers kan beskrive det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

Nogen der ved hvorfor de forskellige små featurette's på henholdvis R1 og R2 SE er af forskellige længder ?, hvis man kigger er antal min. forskellige mellem dem.

troede ikke det var et sted hvor man ville lave en forskel ?

Collateral
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 dvjik 19 år siden

Virkelig god underholdning.
Mindede om en episode af 24 i forhold til intensitet, men samtidig var det også rart, at se hvordan de to karakterer ændrede sig i løbet af filmen.

Jeg synes også at Vincent mindede en del om agent 47 fra hitman spillet. Han havede en meget metodisk fremgangsmåde og var god til at udnytte uventede situationer, præcis som når jeg spiller det spil.

Det eneste der trak ned var at jeg regnede noget af plottet ud.
Hvem der der var den 5 på listen
Gravatar

#6 filmz-Bruce 19 år siden

Michael Manns evne til at få L.A. til at fremstå, som den gør her i filmen er intet mindre end superb. For min skyld måtte Fox og advokaten godt ha' kørt rundt i 2 timer og snakket, menst bilen reflekteres i glas etc og noget mere Groove Armada blev spillet.

Film: 8.3/10
DVD: 9.5/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

Og så er det man spekulerer på hvorfor man dog har lejet sin egen ud, uden at se den først...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 filmz-vanilla 19 år siden

Fantastisk film - fantastisk DVD
Gravatar

#9 filmz-Ptr^ 19 år siden

SUPER fed film.

Især det med at damen som Foxx kan lide sætter sig ind i hans taxa, og umiddelbart efter sætter lejemorderen sig i også hans taxa, og han skal tilfældigvis dræbe den kvinde Foxx er blevet forelsket i på 15 minutter. SKØN storyline, jeg elsker ekstreme tilfældigheder.


2/6
Gravatar

#10 filmz-Bruce 19 år siden

#9 Pointeren peger vist i et forkert adresseområde ;)

Just kidding!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: