Filmen er produceret af Jerry Bruckheimer, som normalt er mere interesseret i eksploderende biler end i mode, men som plejer at have næse for kassesucceser. Instruktøren er P.J. Hogan, der bl.a. har stået bag den herlige “Muriel’s Wedding”, men som i denne omgang har skruet gevaldigt ned for ambitionerne. I forhold til genren er der ikke meget nyt at hente i denne film, der placerer sig nogenlunde i midten kvalitetsmæssigt, men som ikke desto mindre er underholdende nok, mens den står på. Mest af alt er det dog Isla Fisher, der holder den oven vande. Hun skylder ganske vist alt og alle penge i denne film, men hvis “Confessions of a Shopaholic” trods alt er en relativt fornøjelig oplevelse, så skylder den det først og fremmest sin underholdningsværdi til hende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Winniepooh 15 år siden

Bogen er en af mine favoritter inden for chick lit genren, men handlingen i filmen har bevæget sig så langt væk fra bogens at jeg springer over. Måske lejer jeg den på DVD, så kan jeg sidde hjemme i stuen og brokke mig over hvor meget bedre bogen er.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#2 jessup 15 år siden

Hun minder meget om Amy Adams - men rødhåredet er også ligesom kinesere for mig - de er bedst til at lave jernbane.
This is just until June
Gravatar

#3 Lady Arwen 15 år siden

Synes den er rigtig god var inde at se den i går sammen med fire veninder! Hele salen morede sig ihvertfald og Hugh Dancy er simpelthen bare for lækker...
Har endnu ikke læst bøgerne, hvilket måske er meget godt når handlingen slet ikke er den samme, men synes at filmen er rigtig god!
5/6 herfra pga. Isla Fisher og Hugh Dancy og fordi den bare får en til at grine :D
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: