Manuskriptet af Doug Jung indeholder hvad man forventer af denne type film: De hårde fyre, den udspekulerede med begavelsen i orden, en smuk femme fatale, korrupte politimænd, og hver sætning afsluttes med et ”fuck” i stedet for et punktum. Filmen besidder med andre ord de rigtige elementer for succes, men kommer aldrig op i det rigtige gear. Fortællestilen er jazzagtig, uden at være sprudlende. Dialogen er kantet, men aldrig skarp – og frarøvelsen af publikums tid og penge bliver det reelle svindelnummer i sidste ende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-darko 20 år siden

jeg er fuldstændig uenig dig....men det kan jo være fordi jeg så filmen for underholdningsværdien :-)
"Women are not people, they are devices build by the lord Jesus Christ for our entertainment" - Peter Griffin
Gravatar

#2 Michael Andersen 20 år siden

Jeg så den da også for underholdningsværdien (blandt andre ting), men jeg syntes bare ikke at den var særlig høj.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 Spanner 20 år siden

Jeg synes, at Confidence er en meget gennemsnitlig film. Den prøver, at være smart og overraskende, men det er den simpelthen for middelmådig til at slippe afsted med.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: