Skuespillet er hvad man kan forvente i en sådan ‘teenagegyser’, der aldrig har været karakteriseret af stor indlevelse eller nuancerede karakterbeskrivelser. Ricci og Eisenberg gør det udmærket, og det er også hovedsagelig deres interne spil som fungerer bedst. Joshua Jackson er tam og beviser med al tydelighed, at han ikke egner sig som hovedskurk. Og at Portia de Rossi (bedst kendt som Nelly fra serien “Ally”) optræder som tarvelig wannabe-sigøjner, slår bare fast at Craven og co. er mere tacky end scary. Hele pærevællingen oser af at være barnagtig, fyldt med billige chockeffekter, useriøse gimmicks og en total mangel på konsekvens. Vælger man at anskue “Cursed” som en komedie, kan man uden tvivl få et par grin ud af den, men som horrorfilm og repræsentant for varulvegenren fejler den ubehjælpeligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Tylerdurden 19 år siden

Den var slet ikke så dårlig som jeg forventede, dermed ikke sagt at den er god, men den stikner ikke. Det eneste der rigtig stinker er effekterne. Det vitker som om de ikke har haft nok tid til at lave dem ordenligt.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#22 filmz-pyruz 19 år siden

den er godt nok baseret meget på en teen komedie/gyser men når man ser bor fra det synes jeg den er meget god :D men skulle nok ikke ha brugt penge på den i bio måske skulle jeg bare ha ventet til den kom ud på video
Gravatar

#23 filmz-da monstar 18 år siden

en være gang pølle...

Jeg tror ikke jeg har været mere skuffet nogensinde efter at havde set en såkaldt "gyser" film.

Alt er forudsigeligt. alle ting er stortset set før. Indeholder fejl som bare pokker. Læg foreksempel mærke til at man for at vide at man som varulve er den rene scorebombe. hvorfor bliver hende den onde varulv så kun svinet til af hendes mandlige arbejder? ævl og bævl...
Gravatar

#24 Bohemian 18 år siden

Den film....er simpelthen DÅRLIG! fik 2/10 på IMDB af mig.
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: