“Batman Begins” og “The Dark Knight” var fremragende film, men i min optik overgår “The Dark Knight Rises” begge sine forgængere. “The Dark Knight” havde måske et større intellekt og mere stof til eftertanke, men Nolans tredje, sidste Batman-film har en markant større emotionel pondus. Vi kommer langt længere ind under huden på karaktererne end nogensinde før her i “The Dark Knight Rises”, som derudover er uhyre underholdende og ekstremt vellavet. Filmens betagende billedside ser overvældende godt ud på Blu-ray, og lydsporet er fænomenalt. Lidt mere dybdeborende ekstramateriale om filmens tilblivelse havde været velkomment, men dette er under alle omstændigheder en uundværlig udgivelse af en af årets allerbedste film.

Se også: Filmz TV: Batman-franchisens historie og “The Dark Knight Rises”-interviews

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ispep 11 år siden

#9

Tager jeg ikke så tungt. Man kan ikke fungere med alle, og sådan er det.
Gravatar

#12 BN 11 år siden

MOVIE1000 (10) skrev:
BN (9) skrev:
Ispep (8) skrev:
#6

Du er også blevet ignoreret af ham siden


Det er jo latterligt. Sommetider tænker jeg virkelig, hvad det er for en børnehave man befinder sig midt i. *facepalm*


Det var lige godt dråben, nu må du ikke komme til min fødselsdag.

;)
:P


hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 BN 11 år siden

Ispep (11) skrev:
#9

Tager jeg ikke så tungt. Man kan ikke fungere med alle, og sådan er det.


Næh, men man kan da i det mindste forsøge. Vi kan alle komme til at sige noget dumt. Men hvis alle gik og blev smækfornærmede eller irriterede over selv de mindste ting, ville vi jo tilsidst ende med et forum, hvor alle ignorerer alle. ... En morsom tanke iøvrigt. ;-D

Nu lukkede Foeller noget lort ud, men jeg har ikke af den grund tænkt mig at bruge IGNORE-funktionen på ham, eftersom jeg almindeligvis finder det interessant at læse hvad han skriver.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 MMB 11 år siden

BN (13) skrev:
eftersom jeg almindeligvis finder det interessant at læse hvad han skriver.


Enig!
Gravatar

#15 BN 11 år siden

Foeller (14) skrev:
Enig!


Ja ... men når folk skriver noget seriøst, er det mååååååske lidt for nemt at søge feje det af bordet ved at ty til latterliggørelse.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 Snaden 11 år siden

Det er virkelig et fantastisk forum, det her!
Gravatar

#17 Batsy 11 år siden

Enig med Johans andmeldse, et mesterværk!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#18 Ericmase 11 år siden

YESSIR! Awesome epicness anmeldelse!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19 Ericmase 11 år siden

"Batman Begins" og "The Dark Knight" var fremragende film, men i min optik overgår "The Dark Knight Risses" begge sine forgængere.


"The Dark Knight Risses"? Hehe :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#20 Riqon 11 år siden

Foeller (5) skrev:
Du er sgu altid garant for et godt grin, BN! :D


Det kan være, jeg gør bedst i at blande mig helt udenom denne gang, så jeg undgår tæv, men af ren nysgerrighed: Hvad var egentlig det morsomme i BN's indlæg?
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: