“Dexter” er en af de mest originale serier, der kører i øjeblikket – en forfriskende anderledes kombination af uimodståelig, kulsort humor og fængslende, “CSI”-lignende mordgåder. Alene Michael C. Halls toppræstation i titelrollen retfærdiggør udgivelsens pris. Billedkvaliteten skuffer en smule, men serien lyder forbavsende godt, og de medfølgende kommentarspor er underholdende. Fans bør øjeblikkeligt anskaffe sig udgivelsen, mens uindviede seere ligeledes snarest bør give føljetonen en velfortjent chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-kain 16 år siden

Hvor kan det være at Dexter først bliver anmeldt nu? DVD-venner havde den allerede anmeldt 19. februar - iøvrigt en rigtig god og lang anmeldelse. Kunne det tænkes, at der ikke er nok anmeldere på filmz til at løse opgaverne, så dvd-titlerne ikke kan nå at blive anmeldt hurtigts muligt efter release?
Gravatar

#32 vapor 16 år siden

Genial serie!
En af de få som jeg gidder følge med i.
Håber at de udgiver den på Blu-Ray! :)
Gravatar

#33 chandler75 16 år siden

# 31 Vi prioriterer ikke, at dvd-anmeldelser skal anmeldes så tæt på udgivelsesdatoen som muligt, bare at de anmeldes ikke alt for lang tid efter. Men eftersom dvd'erne er tilgængelige lang tid efter, er det ikke så vigtigt, at de kommer på hurtigt som biografanmeldelser. På vores releaseliste kan man jo også følge med i, hvornår de forskellige titler udkommer.

De fleste filmselskaber foretrækker desuden, at anmeldelser først kommer på efter udgivelsesdatoen eller på udgivelsesdatoen, så hvis DVD-Venner har lagt deres på 19. februar - en uge før dvd'en udkom - er det nok ikke noget, filmselskabet ville være så glade for, hvis de fandt ud af det...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#34 filmz-kain 16 år siden

#32

Ok! Undrede mig blot, og da alle dvd-anmeldelserne stort set er skrevet af de samme (Insider og Kaduffo) tænkte jeg, at travlhed måske var grunden til, at de kom så sent på. Men tak for forklaring...

Det var i øvrigt ikke hos dvd-venner, jeg havde læst anmeldelsen alligevel. Nu kan jeg sgu ikke lige huske, hvor jeg læste den, men go var den - hmmmmm tænke, tænke, tænke...
Gravatar

#35 filmz-Liou 16 år siden

Lyder godt... jeg har overvejet denne og Lost... har aldrig set nogle af dem før så det er sikkert det helt rigtige at købe dem på dvd og se om det er noget værd.
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 29 Hvis ikke vil jeg gerne overtage din boks ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#37 filmz-Bruce 16 år siden

#36 Den er din :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 37 Takker :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#39 Bobby Singer 16 år siden

Er lige blevet færdig med 2. sæson og syntes faktisk at den er rigtig god, måske endda en lille smule bedre end den første sæson.

Sæson 2 spoiler:
Jeg synes, at nu ville være et godt tidspunkt at afslutte serien på. Eftersom 2. sæson samler alle trådene ganske fint og har et afsluttet handlingsforløb, i mod sætning til 1. sæson.
Idjit
Gravatar

#40 Yoda 16 år siden

#39

Stopper gør den ikke ved anden sæson. Robert Greenblatt har annonceret - senest i februar - at tredje sæson er en realitet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: