“Dexter” er en af de mest originale serier, der kører i øjeblikket – en forfriskende anderledes kombination af uimodståelig, kulsort humor og fængslende, “CSI”-lignende mordgåder. Alene Michael C. Halls toppræstation i titelrollen retfærdiggør udgivelsens pris. Billedkvaliteten skuffer en smule, men serien lyder forbavsende godt, og de medfølgende kommentarspor er underholdende. Fans bør øjeblikkeligt anskaffe sig udgivelsen, mens uindviede seere ligeledes snarest bør give føljetonen en velfortjent chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-NIO 16 år siden

For en gang skyld er jeg fuldstændig enig med "The Insider" ;)

Fantastisk fed serie og enormt velspillet af Michael Hall. Lad os håbe at de stopper mens legen er god.

Absolut en af de bedste serier i mange år.
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Synes nu også
Christian Camargo
spiller fantastisk som en slags skildring af
hvordan Dexter kan ende med og blive hvis han ikke kan styre sine "lyster"


Men udover ham ja så er det Michael C. Hall der bære hele serien.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Spade_skuret 16 år siden

Første sæson er virkelig en af de bedste sæsoner af en serie, jeg nogensinde har set, og kan virkelig ikke anbefale den nok. Aldrig har en serie fanget mig så meget. Desværre går det lidt ned af bakke i sæson 2, men så må man jo bare se sæson 1 igen =P
Jep
Gravatar

#4 filmz-rupert giles 16 år siden

#3 Jeg synes faktisk at sæson 2 næsten er bedre end den første sæson. Konflikten bliver mere intern og serien mere intens.

Det er storslået tv!!
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#5 filmz-Kadann 16 år siden

Helt enig med anmeldelsen, det er en fantastisk serie og noget af det bedste der kører på tv p.t.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 filmz-vanilla 16 år siden

Enig med #4: Sæson 2 er næsten bedre. Sæson 2 spoiler:
Jeg er dog ked af at Doakes døde
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

Genial serie! En der ryger direkte ind på top 3-5 :)

Synes bestemt ikke at det går ned af bakke i sæson 2, den er mindst ligeså genial som den første sæson.

6/6
Gravatar

#8 frygtl0s 16 år siden

Jeg synes helt sikkert også at Dexter er rigtig god. Sammenspillet mellem Michael C. Hall og Julia Benz er også rigtig godt. Jeg synes ikke sæson 2 var dårligere specielt når man tænker på at den overhovedet ikke er lavet efter bogen.
(den 2. bog ville nok heller ikke egne sig til tv...)
Glæder mig til 3. sæson og håber også at den kan blive sluttet af ordentligt... Måske det rækker til en 4. sæson også, men så har jeg svært ved at forestille mig at de kan holde kvaliteten i samme høje niveau efter det..
Gravatar

#9 filmz-NIO 16 år siden

#8 Blev den ikke rimelig afsluttet i sæson 2?

Har hørt at serien er blevet opkøbt af en anden tv-station, og at de muligvis pønser på en 3. sæson. Det håber jeg dog bestemt ikke.. kan kun ende skidt. IMO bør sæson 2 være den sidste, men jeg skal da nok se den alligevel, hvis en 3. sæson kommer ud ;)
Gravatar

#10 El vez 16 år siden

#8 hvad foregår der da i bog nr. 2? (husk evt. spoilermarkering :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: