“Dolphins and Whales 3D: Tribes of the Ocean” er en fin lille naturdokumentar om en række af de unikke væsner, der befolker vores oceaner. Hverken dens fortælleform eller æstetik er tilnærmelsesvis revolutionerende, men ligesom alle gode naturdokumentarer gør den sit publikum mere interesseret i sit emne. 3D-billedsiden er imponerende, og lydsporet er simpelthen fantastisk, men eftersom skiven ikke indeholder noget ekstramateriale, og idet filmen blot varer 43 minutter, kan man ikke ligefrem påstå, at man får fuld valuta for pengene. Men hvis man ejer et 3DTV og interesserer sig for havets smukke skabninger er udgivelsen selvsagt et must, mens andre nysgerrige sjæle måske bør nøjes med at leje skiven eller måske vente, til prisen er dalet en smule.

Tjek i øvrigt Filmz’ anmeldelser af instruktøren Jean-Jacques Mantellos to andre undervandsdokumentarer, som også er udkommet: ”Sharks 3D” og ”Ocean Wonderland 3D”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MOVIE1000 11 år siden

Jeg ville gerne se dokumentaren, men det er lettere at gå hen til Fiskeri og søfartsmuseet her i Esbjerg ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 elwood 11 år siden

Øv jeg troede lige det var en film om Dolph Lundgreen og Hvaler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 The Insider 11 år siden

#2, der går rygter om, at Dolph prøver at overtale Sly til at hive Willy med i "The Expendables 3".
War. War never changes.
Gravatar

#4 elwood 11 år siden

Det ku blive en Hvaldigod nyhed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

Jeg glemte desværre at spørge ham i Sverige: "Willy virkelig have spækhuggeren med?"
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: