“Dragejægerne” er vitterligt de spildte muligheders film. Den er hverken skræmmende, spændende eller sjov nok. Der er et par enkelte scener, der virker, men de er alt for få.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 trekster 21 år siden

Uhhh... det lyder slemt. :) Men nu må vi se, jeg skal da alligevel ind og se den i aften.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#2 filmz-toxoid 21 år siden

jeps skal se den iaften det skal nok blive sjovt alligevel :)
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Jeg må sige at jeg tildels er enig med anmeldelsen. Jeg ville også gerne have set nogle flere action-scener og historien kunne ligge på et meget lille sted. På trods af det var jeg da nogenlunde underholdt.
Man skal tage i biffen for at se den, hvis man synes at drager er fede, og hvis man vil have lidt ud af filmen. Jeg er ikke sikker på at filmen vil gøre sig lige så godt ud på en 24" fjernsyn.

3/6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-toxoid 21 år siden

Vil give #3 ret i at historien er tynd her og der, og der kunne have lavet meget anderledes, men der var nu en sjov mandefilm at se.. sikker på lige fod med den næste spiderfilm der er på vej.. tynd historie, men med masser af sjove/action scener :)
Gravatar

#5 trekster 21 år siden

Spider-Man var 100% mere fed end denne her film! :) Synes dog alligevel den fortjener 3 ud af 6. Jeg er nemlig lidt uening med Benway i at effekterne var "dårlige". Jeg synes faktisk de var ret gode, og kunne især godt lide effekterne i slutscenen. Men sådan er der jo så meget :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#6 azathoth 21 år siden

Ja jeg vil give dig ret Trekster... desuden er der er en vis charme over at det er drager de kæmper imod, det er da sjældent set før... et plus for originalitet, 3 kameraer ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 Benway 21 år siden

Jeg mener nu ikke præcis at effekterne var dårlige blot at der var en del smuttere hist og her. F.eks. det hvor han-dragen går til angreb på Van Zan og hans folk i lastbilerne.

Jeg kunne sagtens have levet med effekterne blot resten af filmen var bedre. :)
Flere og bedre actionscener havde hjulpet, men først og fremmest trænger manuskriptet til en gevaldig opstramning. Det virker simpelthen for amatør agtig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 filmz-Jepper 21 år siden

Fy skamme Benway!! Jeg var flad af grin da jeg læste din anmeldelse, lysten til at tage ind i lorte Cinemaxx var ikke just så stor som om morgenen. Men jøsses en film, hvorfor så man ikke da de smadrede verdenen? for lille budget, kunne ellers have været lækkert med lidt fredags vold og ødelæggelse:)...men så var det jo godt de viste Tripel X til surprise dagen efter i Imperial!! ohh yea, bare ren total overkill action, daaaamn den var fed! (og så heller ikke bedre!)
Gravatar

#9 gi-jones 21 år siden

Rigtigt! Reign of Fire er nok sommerens skuffelse. Fede skuespillere, og geniale effekter, men et plot så fyldt med huller at det er en ren ynk! Men ok, en sci-fi film med drager og soldater var måske også rigeligt optimistisk at tro på. Ikke desto mindre blev jeg ved med at håbe til det sidste. Christian Bale har jo ellers gjort det godt tidligere.

Men ak! Denne film er ikke en halvtredser hver. Gem jeres penge og se Godzilla en gang mere derhjemme på videoen. :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-Gulzilla 21 år siden

ok.. godt nok var det ikk sommens allerbedste... men selve historien var fed.. meget original..
historien har sine huller hist og her.. men ok det var vel også en lavbudget film.. så jeg syns de har gjort det godt...
selve personskildringerne er gode.. også på den måde som de bliver sat op mod hinanden, men som andre siger vil det ha været rart med lidt mere historie om verdens undergang og det vil også ha været sejt at ha set noget til "hæres" rejse.. for de skulle jo være fløjet over ?? ;oi hvad ?

men ellers ok film.. en god "krigs"film, hvor man ikk skal tænke.. !
Beam me up..! Scotty...

Skriv ny kommentar: