Så hvad ender vi med at stå med? En kedelig, plotløs film om fire tomhjernede drengemænd, der prutter, bøvser og fortæller platte vittigheder, når de ikke har travlt med at genere alt og alle. Det må man åbenbart gerne, når man bare afslutter med en plat vittighed. Personligt vil jeg hellere bruge en hel dag på udelukkende at slå mig selv i hovedet end gense bare én enkelt scene fra “Drengerøve 2”. Puha.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 MOVIE1000 10 år siden

Forhåbentlig bliver det en anden anmelder der trækker nitten til den næste Adam Sandler film, tror dog at der går et pænt stykke tid før vi ser til Adam igen.

Jeg frygter den dag Drengerøve 2 udkommer herhjemme, og en af mine klasse kammerater tager den med i skolen og vi skal til tvinges til at se den. Hvis den dag kommer, bruger jeg pjække kortet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 Lars.dk 10 år siden

Adam Sandler er sku lort efterhånden. MEn han tjener stadigvæk kassen så han skider sku nok på vores mening :D

For satan hende Salma gad jeg godt at malke!
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#13 misuma 10 år siden

Kruse (6) skrev:
Gad vide hvor længe der går, før det klassiske "argument" dukker op i denne tråd? Men det kan selvfølgelig være at der ikke er nogen der vil forsvare denne "film" :)


Jeg troede du hentydede til "hvis man tager den for det den er, er den faktisk okay-argumentet".
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14 Kruse 10 år siden

misuma (13) skrev:
Jeg troede du hentydede til "hvis man tager den for det den er, er den faktisk okay-argumentet".


Det er et ligeså klassisk "argument", som vel oftere bliver bragt på banen(udover når der er en kvindelig anmelder). Men det kræver også at der er nogen der vil forsvare filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 nwinther 10 år siden

Sandler har aldrig været sjov, og ethvert projekt han har haft nogen betydelig indflydelse på, er lort.

Dette er en ren "meal ticket" og intet andet. Tillykke til AS, at han har fået folk til at hoppe på limpinden.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 10 år siden

Den SKAL ses!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Kan ikke lukke munden, når han bliver pisset i munden. Indbegrebet af alt, der ikke er sjovt. Lyder næsten lige så dårlig som White Chicks, den dårligste film, jeg nogensinde har set (eller dvs. jeg gik efter en ½ time)
Doctor Last Warning
Gravatar

#18 B.Pedersen 10 år siden

He he super god anmeldelse, den ENESTE grund til at, man skulle se denne dårlige film er Salma Hayek, man kunne jo spole ind imellem.
Gravatar

#19 Universet 10 år siden


Synes godt denne anmeldelse kunne handle mere om filmen end omkring. Hele suppedasen med at den ikke har et plot. for det har den jo og du glemmer noget i farten " vel pga. hadet til Adam Sandler".

jeg ikke har set 2eren endnu. ( har set 1eren. faktisk genudsendte de den igår). og jeg ville faktisk havde set 2eren i biffen men kom ikke ind.

så regner med at købe den på blueray. men må sige at en ting overrasker mig lidt.
Men så igen, alligevel ikke at castet bag denne filmen. Som for gyldner Druk & Fisse. Tag sidste Adam Sandler film "Thats My Boy" Spiller han en fordrukken Far.
samt stamgæst på stripklub.

Men filmens fire gæve gutter er nøjagtig lige så uansvarlige, usmagelige bøller som dem, der var efter dem i skolen. For eksempel er det måske sjovt, at chaufføren til skolebussen er vind og skæv af stoffer, men når han bliver opdaget af de fire venner, udsætter de ham for så megen vold, at det er et held, at han ikke ender på hospitalet. skrev:


Hvordan fanden kan det være iorden at de tæver en der er på stoffer, er jeg 100% imod. faktisk kunne jeg overveje ikke at købe den "bare på det ene grundlag".

Men tænker lidt at det måske er hentydning til castet fra f.eks. Pineapple Express. dont do drugs. Men igen jeg har ikke set screen eller filmen.
Gravatar

#20 lassep 10 år siden

Har været inde og se filmen og uden at have set 1'eren.
Jeg morede mig og selv om de behandler skolebus chaufføren dårligt, så synes jeg sgu det var en rigtig sjov film. Jeg tager ikke ind for at se sådan en film for at more mig, ikke sidde og fundere om den har en dybere mening og verdens tilstand.
Jeg og resten af den i øvrigt fyldte biograf grinte rigtig meget og på vej ud hørte jeg ikke nogen udtale sig negativt.

Skriv ny kommentar: