Så hvad ender vi med at stå med? En kedelig, plotløs film om fire tomhjernede drengemænd, der prutter, bøvser og fortæller platte vittigheder, når de ikke har travlt med at genere alt og alle. Det må man åbenbart gerne, når man bare afslutter med en plat vittighed. Personligt vil jeg hellere bruge en hel dag på udelukkende at slå mig selv i hovedet end gense bare én enkelt scene fra “Drengerøve 2”. Puha.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 The Insider 10 år siden

Så fik du sgu dit ønske opfyldt, Kruse :-)
War. War never changes.
Gravatar

#32 wimmie 10 år siden

lassep (29) skrev:
Bruno (28) skrev:

Vel fordi man kan blive positivt overrasket. Jeg citerer Ole Michelsen om 'Exit Wounds' med Steven Seagal: "Dette er en film der burde være dårlig, men ikke er det". Så lejlighedsvis kan man altså blive positivt overrasket over en film, også selvom man forventer noget ringe.

Det er også fint nok hvis der bare var en anmelder. Nu er der flere og sende en personen ind der reelt har en på forhånd negativ mening om filmen anser jeg i så fald som spild af tid. Både anmelderens og læserne af filmz. At en anmelder har en nogenlunde neutral holdning inden filmen starter mener jeg at man skylder læserne, ellers så er det jo en Thomas Treo situationen hvor EB tydeligvis bare ude på provokere.


Det ville da være lige så forkert at sende en Adam Sandler-fan ind at se den bare for at filmen skulle få en positiv anmeldelse...hvis man ser på de generelle anmeldelser på filmsider/aviser for denne film er de virkelig overvejende negative - så måske har det ikke noget med anmelderen herinde at gøre...måske er filmen bare noget l...?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#33 Kruse 10 år siden

The Insider (31) skrev:
Så fik du sgu dit ønske opfyldt, Kruse :-)


Ikke helt, da der endnu ikke er blevet sat spørgsmålstegn ved anmelderens køn. Og jeg ved ikke helt om jeg ville kan det et ønske :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: