Så hvad ender vi med at stå med? En kedelig, plotløs film om fire tomhjernede drengemænd, der prutter, bøvser og fortæller platte vittigheder, når de ikke har travlt med at genere alt og alle. Det må man åbenbart gerne, når man bare afslutter med en plat vittighed. Personligt vil jeg hellere bruge en hel dag på udelukkende at slå mig selv i hovedet end gense bare én enkelt scene fra “Drengerøve 2”. Puha.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Big Daddy 10 år siden

lassep (20) skrev:
Jeg tager ikke ind for at se sådan en film for at more mig
Med den indstilling er jeg også ret sikker på man får hvad man kommer efter;)
Os, De Konforme
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 10 år siden

I øvrigt tror jeg ikke, der er et menneske, der leder efter en dyb mening i en film som den. Hvis det skulle være et gyldigt argument for filmens kvalitet, ville der jo ikke findes en dårlig film i hele universet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Big Daddy (21) skrev:
Med den indstilling er jeg også ret sikker på man får hvad man kommer efter;)


Du skal nok lige si' slåfejl fra - mon ikke der er et "ikke" for møj dér
Doctor Last Warning
Gravatar

#24 The Insider 10 år siden

#22, amen. Det er stadig det mest nyttesløse og latterlige argument, man støder på i filmfora.
War. War never changes.
Gravatar

#25 Big Daddy 10 år siden

DocDoom (23) skrev:
Du skal nok lige si' slåfejl fra - mon ikke der er et "ikke" for møj dér
Gentag efter mig: Sar-kas-me;)
Os, De Konforme
Gravatar

#26 MikkelHJ 10 år siden

Lad mig først og fremmest indrømme, at jeg ikke har set nogle af filmene i denne serie. Læsning af anmeldelser af disse film på diverse fora har ikke just tilskyndet mig til at begive mig ud i denne grad af selvpineri.

I tidens løb har jeg da selv set filmiske frembringelser, der var så elendige, at minderne om dem vil forfølge mig resten af mine dage, men det var trods alt for det meste hændelige uheld. Så jeg kender kun alt for godt følelsen af at kæmpe sig igennem en rigtig dræber i det spinkle håb om, at nu kan det kun blive bedre, og erkendelsen af, at det bliver det ikke.

Derfor har jeg decideret ondt af anmeldere, der med vilje opsøger og udsætter sig selv for makværker af denne kaliber.

Jeg ved ikke, hvordan I kommer igennem det, men I skal vide, at I har min dybeste sympati og næsegruse beundring.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#27 lassep 10 år siden

Det ikke skulle selvfølgelig ikke have været der.
Synes den her anmeldelse minder om Thomas Treo, nemlig at anmelderen er gået ind til filmen for at sidde at finde fejl og pille filmen fra hinanden.
Lenny, spillet af en typisk hysterisk Adam Sandler

Allerede der så er jeg lige ved at stå af, hvis personen ikke kan lide Adam Sandler, hvorfor så anmelde den? Folk der tager ind og ser den er vel typisk folk der godt kan lide hans film, og ud fra indtjeningen på hans film, så er det faktisk en ret stor mængde folk der bliver ved med at komme i biografen for at se hans film.
Nu ved jeg ikke om folk får penge for at anmelde film herinde, men hvis man ikke gør, hvorfor så tage ind og anmelde en film, som man allerede inden man har sat sin røv i biostolen ved man vil give en dårlig anmeldelse?
Gravatar

#28 Slettet Bruger [3870788561] 10 år siden

lassep (27) skrev:
Nu ved jeg ikke om folk får penge for at anmelde film herinde


Det gør de ikke.

lassep (27) skrev:
men hvis man ikke gør, hvorfor så tage ind og anmelde en film, som man allerede inden man har sat sin røv i biostolen ved man vil give en dårlig anmeldelse?


Vel fordi man kan blive positivt overrasket. Jeg citerer Ole Michelsen om 'Exit Wounds' med Steven Seagal: "Dette er en film der burde være dårlig, men ikke er det". Så lejlighedsvis kan man altså blive positivt overrasket over en film, også selvom man forventer noget ringe.
Gravatar

#29 lassep 10 år siden

Bruno (28) skrev:

Vel fordi man kan blive positivt overrasket. Jeg citerer Ole Michelsen om 'Exit Wounds' med Steven Seagal: "Dette er en film der burde være dårlig, men ikke er det". Så lejlighedsvis kan man altså blive positivt overrasket over en film, også selvom man forventer noget ringe.

Det er også fint nok hvis der bare var en anmelder. Nu er der flere og sende en personen ind der reelt har en på forhånd negativ mening om filmen anser jeg i så fald som spild af tid. Både anmelderens og læserne af filmz. At en anmelder har en nogenlunde neutral holdning inden filmen starter mener jeg at man skylder læserne, ellers så er det jo en Thomas Treo situationen hvor EB tydeligvis bare ude på provokere.
Gravatar

#30 Slettet Bruger [3870788561] 10 år siden

lassep (29) skrev:
Nu er der flere og sende en personen ind der reelt har en på forhånd negativ mening om filmen anser jeg i så fald som spild af tid.


Nu gider jeg ikke at åbne "en anmelder skal være x, y og z for at anmelde"-diskussionen for tredje gang i denne uge, men så vidt jeg har forstået, sender filmz ikke folk til noget som helst, de vælger selv om de har lyst til at gå til en given forestilling.

Og så må man jo gå ud fra, at vedkommende har haft en eller anden interesse i at gå til denne film.

Skriv ny kommentar: