Unge drengerøve med hang til knoglesmadrende, helbredsskadelige stunts vil garanteret trække på smilebåndet og udstøde en enkelt latter eller to i løbet af de sølle 72 minutter, som “The Dudesons Movie” varer. Men selv hvis man er fan af MTV’s “Jackass” show eller de to spillefilm, der har mange ting til fælles med denne finske produktion, er det ikke nogen garanti for, at man også vil more sig kosteligt over disse nordiske ballademageres voldsomme og ofte chokerende anstrengelser. I modsætning til “Jackass” savner “The Dudesons Movie” varmhjertet gejst, variation og mild begavelse. Billedkvaliteten er ikke synderlig høj, men lydsporet er derimod overraskende godt mixet, mens ekstramaterialet er lidt af en blandet landhandel. Træd varsomt nærmere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The Watcher 17 år siden

Genial film simpelthen genial :D
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#2 filmz-raga_muffin 17 år siden

Ja for helvede, hvor jeg morede mig, da jeg så den! :D De er psycho og gør (næsten) ikke noget klamt i forhold til Jackass drengene
Gravatar

#3 rammy 17 år siden

Talentløse Jackass wanabees. Jeg syntes virkelig de er dårlige og kedelige at glo på.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#4 filmz-Scarface 17 år siden

Så den på bar i Barcelona. Taberfilm.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#5 filmz-Bartman 17 år siden

Syns sku den er griner nok, og #3 teknisk så er det faktisk Jackass der er wanabees i den her situation!
Gravatar

#6 rammy 17 år siden

#5 I know, men ikke i forhold til Dudesons !
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#7 filmz-Mumbles 17 år siden

2#

At se en person svømme i afføring er klamt ja. Men heller det end at se en person, der får dartpile i maven.

Skidt film, lever svagt i skyggen af Jackass.
Gravatar

#8 Bony 17 år siden

#5 - Hvad bygger du den udtalelse på?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9 filmz-Bartman 17 år siden

#8
The dudesons tv show Extreme Duudsonit startede på tv i finland i slutningen af Januar.. Jackass startede første på MTV sidst på året! Slå det op på wikipedia eller google hvis du ik vil ta mit ord for det! :D
Gravatar

#10 Bony 17 år siden

Men Big Brother magazine "opdagede" jo Johnny Knoxville, Bam og fellow skaters før The Dudesons? De blev jo netop opdaget pga stunts i skatevideoen. Det var derfor at de blev castet til MTV's show Jackass.

Det er da stadig amerikanerne der er de innovative så?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: