Den afslappede tone gør filmen mindre skarp, end den kunne være – der skulle immervæk ikke ændres meget i fortællingen, før den blev en tragedie – men samtidig gør den også “Easy A” til en let og uhøjtidelig affære, som lever takket være sin kløgtige satire og sin uimodståeligt charmerende heltinde. Man kan indvende mod den, at handlingsknuderne i sidste akt løses lige lovligt let op, men denne high school-komedie får alligevel et stort “bestået” herfra. Med pil op.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Graversen 13 år siden

Er helt enig med denne anmeldelse, hvis det dog var muligt ville jeg give den 4½. Emma Stone er fantastisk og jeg kan klart anbefale filmen Paper Man, hvor hun dog er mindre lykkelig.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Bruce 13 år siden

Ja 4½'eren er også sikret i min bog. Fed film!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 loki 13 år siden

Elendig film. 2/6.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 Babo Rises 13 år siden

Jeg får lyst til at kyle mit tv ud, hver gang jeg ser traileren til denne film. Den ser, mild sagt, tåkrummende ud..
Gravatar

#5 Bummerten 13 år siden

Jeg så denne film 2 gang med 4 drenge (19-20 år)
Vi nød filmen meget, så selvom den ligner en forfærdelig pinlig tøsefilm, så er den meget vellavet.
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes også den er ganske fin... dejlig uhøjtidelig og aldrig alt for over the top. 4/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Crash 13 år siden

Overraskende nok, så nød jeg faktisk at se den her film. Synes der var mange sjove scener med, og selvom den mener om så mange andre amerikanske-teen film, jamen så havde den bare et eller andet..

Skriv ny kommentar: