“Edderkoppen” er en fornem thriller og en af dansk tv-histories største triumfer. Det er mildest talt en fornøjelse at gense serien og erkende, at den stadigvæk er lige så fængslende og visuelt fortryllende, som dengang den oprindeligt blev transmitteret for snart otte år siden. Episodernes billed- og lydsider præsenteres på tilfredsstillende vis, og ekstramaterialet, som der er en del af, er yderst interessant og vedkommende. Hvis du ikke allerede ejer serien på dvd, er det værd at overveje at købe den, før den endnu engang bliver udsolgt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 squee 16 år siden

Ah ja, det var faktisk en virkelig god tv-serie. Måske man burde overveje at sætte den på sin ønskeseddel?
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#2 Riqon 16 år siden

8 år siden?? No way, den føles stadig så ... ny! :-S
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Zabriskie 16 år siden

Fedt, den ryger lige på ønskeseddelen. Jeg huskede ganske rigtig serien som utrolig god, men eftersom jeg kun har været 12-13 de den blev sendt ud havde jeg bange anelser at min hukommelse spillede mig et pus...
Le temps détruit tout
Gravatar

#4 filmz-milf hunter 16 år siden

Åhhhh I love it! Jeg Eælsker det! Det bedste der nogensinde er kommet ud af en dansk serie produktion! Noget nær perfekt.
Det var også her at jeg virkelig fik øjnene op for Lars Mikkelsen, som er tusinde gange bedre end sin overvuderede bror men det er en anden snak, Ole er den mest spændende karakter i serien.
“Me, lager. Finchy, Lager. Gareth, lager sometimes cider, so different drinks for different...needs.”
Gravatar

#5 danschier.dk 16 år siden

Uden tvivl den bedste serie siden Riget og Charlot og Charlotte. Hvis bare de havde klippet Forbrydelsen ned til 6 afsnit, så havde den været lige så god.
Gravatar

#6 enfilmnørd 16 år siden

Sjælden jeg er så enig med med en anmelder
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#7 jesperhp 16 år siden

Edderkoppen var en sindssygt fed serie som jeg snarest muligt må gense!

Skriv ny kommentar: