I det store hele er “Elitepædagogen” lige så tåbelig som dens danske titel. Den er forudsigelig hele vejen igennem, for selvfølgelig ender børnene med at elske den muskuløse soldaterbøf. Hans strenge militære disciplin falder ikke i god jord med det samme, men børnene indser hurtigt, at hvis man bare gør som han siger, så skal alt nok gå godt. Den skrækkelige moral, der bliver presset ud gennem sidebenene i filmens forløb, er bare alt for meget. “Elitepædagogen” er ikke en film lavet til folk, der kan tænke bare det mindste selv. Og børnene, nej, de kan sandelig underholdes meget bedre end med dette makværk.

Det man kunne frygte er, at denne film er startskuddet til at Vin Diesel nu vil til at bløde sit image lidt op, og at han måske – 7-9-13 – laver flere komedier. Hvis man bare så kunne se filmen med den samme humoristiske distance man kan have når man ved man ser en dårlig film, men godt kan more sig alligevel, ville den slet ikke være så slem, men det er “Elitepædagogen” bare alt, alt for ringe til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 e-male 18 år siden

Æv, jeg har lige læst at vin diesel muligvis skal spille hitman.
Jeg havde nu mere håbet på Viggo Mortensen, suk.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#22 elwood 18 år siden

det hans mangel på hår der gør det hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 e-male 18 år siden

#22

Hvad er der så i vejen med at bruge Natalie Portman, nu hvor hun har prøvet at barbere hovedet, burde hun da være oplagt i rollen, som hitman? :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#24 elwood 18 år siden

ehmm Hitman er en mand, går ud fra vi snakker om Danske IOI's succes spil, som jo skal blive til en film, og ikke Leon 2?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 e-male 18 år siden

#24

hmm, det er ikke noget problem, som Natalie Portman ikke kan klare med sine gode evner som skuespiller. ;)

Ellers kan det være der kommer en alternativ udgave, der hedder "Hitwoman: Codename 69", der kunne det om alt andet lige være hun kunne få hovedrollen. :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#26 filmz-d4||3 18 år siden

#25

hahaha. Hitwoman..

Det var da noget værre noget du lige fik slynget ud der :D hehe
Gravatar

#27 e-male 18 år siden

#26

Jeg kan allerede se en klam tagline for mig:

"Hitwoman - the woman you don't hit on!"

;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#28 Spanner 18 år siden

Jeg kan allerede se Halle Berry på plakaten
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#29 Michael Andersen 18 år siden

... eller Rob Schneider.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 filmz-niev 18 år siden

2talt latterlig anmeldelse... Jeg sad oppe under loftet af grin flere gange, humoren i denne film er for genial og kan klart anbefales... 5/6 herfra!

Skriv ny kommentar: