“Elizabethtown” er en film, jeg langt hellere vil eje på cd, end se igen. Cameron Crowe kan jo udmærket finde ud af at lave film, der både er vedkommende og seværdige. Han har en masse, han gerne vil dele med os, ikke mindst på den musikalske front. Denne gang er intentionerne også gode nok – men så bliver det også ved det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-michaell 18 år siden

"På selvmordets rand tager han nu hjem til sin barndomsby Elizabethtown i Kentucky for at deltage i sin fars begravelse. På vej i flyet møder han stewardessen Claire, som han forelsker sig i. En overraskende forelskelse som hjælper Drew med at få sit liv tilbage på rette spor."

Er det bare mig eller lyder det ikke ret meget som Garden State's plot?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 ks 18 år siden

Så vidt jeg husker ville Zach Braff da ikke begå selvmord i Garden State? Han var bare afstumpet, og mødte i øvrigt heller ikke nogen søde stewardesser.
Gravatar

#3 El vez 18 år siden

Hmm Portman eller Dunst.. Jeg tror bare jeg snupper begge to ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 filmz-gofferoffer 18 år siden

#2

Nej, men han var tydeligvis meget deprimeret, og det der med, at en forelskelse får livet tilbage på rette spor osv., ja, det lyder bare præcis som Garden State (som i øvrigt overraskede mig positivt).
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#5 akerman 18 år siden

"Elizabethtown" er en film, jeg langt hellere vil eje på cd, end se igen.

Man ka godt mærke det er en pige der har skrevet det der :D :D
Gravatar

#6 Michael Andersen 18 år siden

#5 Fordi drenge ikke læser hele anmeldelsen? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 akerman 18 år siden

Ja :) Skipper altid til konklusionen, I admit :(

Skriv ny kommentar: