Der er mange ting man kunne slå ned på i “Eragon”, men først og fremmest viser filmen med al tydelighed, at det ikke er nok bare at have et populært forlæg. Episke fortællinger kræver troværdige og komplekse karakterer, for at vi kan føle med dem – og føle, at der er noget på spil. Måske er der noget på spil i “Eragon”, men vi har glemt det så snart filmen er færdig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Scarface 17 år siden

Sur røv, Harry Potter-wanna-bes...

For fanden da - al fantasy er jo stort set noget l..r!
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 thomas040 17 år siden

Det er sjovt så meget man faktisk kan se det på trailers og så videre. Det virker tomt og intet sigende. Det samme jeg følte da jeg så traileren til xmen3.
Failure is a zero out.
Gravatar

#3 SpielbergFreak 17 år siden

Har ingen forventninger til denne film, men glædede mig alligevel lidt, da jeg tænkte at med skuespiller som Malkovich og Irons, kunne det jo ikke være helt dårligt.

Den bliver set på DVD en dag om fem år, når Blockbuster ikke lige har andet.

#1

Puhhaa ja hver sin smag, elsker selv LOTR, Narnia og Harry Potter!
Gravatar

#4 Kram 17 år siden

Harry Blotter
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 thomas040 17 år siden

Harry Spotter en Blotter uden Totter & Måtter
Failure is a zero out.
Gravatar

#6 PredatorX 17 år siden

Denne anmeldelse siger præcis, hvad jeg havde forventet ud fra traileren. Glæder mig på igen måde, og kan da se at jeg roligt kan blive ved at lade være med at glæde mig...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg regnede også med en bundskraber, udfra traileren ser den ganske forfærdelig ud.

Gravatar

#8 Spanner 17 år siden

Harry Blotter Viser Sten
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 wiseguy 17 år siden

Yep! anmeldelsen bekræfter også min forventninger til filmen efter traileren, der mest af alt minder om en gang LOTR ultalight!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10 Winniepooh 17 år siden

Denne anmeldelse var faktisk næsten positiv i forhold til hvad Empire mente om filmen.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: