Fans af “Family Guy” ejer formentlig allerede dvd-udgivelserne af alle komedieseriens foregående sæsoner og bør naturligvis også føje denne til samlingen. Men uindviede seere bør bestemt også overveje at erhverve en af de til dato bedste årgange af en af nyere tids absolut sjoveste tv-serier. Afsnittene ser fremragende ud på dvd, lydsporene er hæderlige, og man kan sagtens få et par timer til at gå med udgivelsens udmærkede ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 tranberg 14 år siden

Love Family Guy.

Og hvordan kan man ikke - den serie er en gave..! Kan kun anbefales til ALLE; erfarne seere såvel som spæde.

PETER: "Brian, can I see that paper for a sec? Huh, that's odd. I thought that would be big news."

BRIAN: "You thought what would be big news?"

PETER: "Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety"

BRIAN: "What are you talking about?"

PETER: "Oh, have you not heard? It was my understanding that everyone had heard..."

BRIAN: "Heard what?"

STEWIE: "Brian, don't!"

PETER: "A-well-a bird-bird-bird, b-bird's the word! A-well-a bird-bird-bird, b-bird's the word, A-well-a bird-bird-bird, b-bird's the word, A-well-a bird-bird-bird, b-bird's the word!"

:)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Kan bedre lide South Park men serien er okay.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

#1: Et af de bedste Family Guy-afsnit nogensinde! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 mvejen 14 år siden

Jeg bliver nødt til lige at poste en af mine yndlingsklip fra serien:
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

[url= Guys udgave af Snurre Snup[/url]
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 tranberg 14 år siden

#4
Haha - hilarious. Stewie er altid i topform :)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

Fra filmen - jeg elsker [url= scene
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 elwood 14 år siden

Synes det mest geniale
er da Hitler skal til og skyde Brian og Stewie

Men han vil gøre en undtagelse hvis de kommer med et musical nummer, og de skal lige og gøre klar, hvorefter Mort fra Tidsmaskinen udbryder vredt will you to quit it and get on the freaking time machine "noget i den stil"


Og hele Back to The Future refrerenchen Das Poop!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-robert monk 14 år siden

Jeg er fuldstændig enig I at family guy er genialt, men jeg var under den opfattelse af season 8 først startede til september i år? Er anmeldelsen af dvd udgivelsen ikke lidt tidligt på den, når afsnittene ikke engang har været vist i tv?
Gravatar

#10 kasperfmn 14 år siden

Forfærdelig serie, næsten lige så elendig som The Simpsons, som jeg bestemt godt kan forstå aldrig har fået en Emmy-nominering, hvilket Family Guy heller ikke burde få. Men nu er Emmy-uddelingen nu heller ikke hvad den har været.

Skriv ny kommentar: