“Fidibus” giver nogle gode grin undervejs, men historien tager sig lige lovlig god tid til at blive foldet ud, i betragtning af hvor forudsigelig den er. Handlingen er i det hele taget temmelig tyndbenet til en hel spillefilm og særlig slutningen føles meget forjaget og ufuldstændig. De meget distancerede og karikerede personer gør det også svært at føle den store interesse for deres udvikling. Til gengæld skal filmen have ros for at turde forsøge sig med nogle mindre kendte ansigter, og for ikke at ligne alt det andet. Det er bare en skam, den heller ikke ligner noget rigtig godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Bobojensen 17 år siden

#19 jeg mener at når man går ind og ser en komediefilm så ville det være naivt at tro det er en film der er total innovativ!
Gravatar

#22 filmz-andersjepsen 17 år siden

Jeg har sjældent været vredere efter at have forladt en biograf end efter at have forladt denne forestilling.

1-dimensionelle karakterer og meget meget tynde undskyldninger for plot points har aldrig været mit foretrukkende inden for film.

Jeg vil dog sige at jeg er dybt imponeret over producernes arbejde i forbindelse med denne film, og at det er lykkedes dem at få penge til dette projekt.

1 ud af 6 stjerner herfra!
Gravatar

#23 filmz-Mizz-freak 17 år siden

Filmen r okay , og har nogle sjove jokes engang imellem . Jokeren spiller total godt som Paten , og Rudi Køhnke gør hele filme god ... Han ser bare så godt ud:p
Gravatar

#24 Kyllingebenet 16 år siden

Jeg har lige set filmen her til aften, synes egentlig at den var okay - Jokerne overraskede mig positivt :)

Skriv ny kommentar: