For fans af genren er der dog formodentlig mord og bare silikonepatter nok til at sikre underholdningsværdien, men udover et lidt større budget samt en smule af noget, der næsten til forveksling ligner en historie, er der intet som adskiller denne film fra alle de andre. Skuespillet er næsten ikke-eksisterende – kun Jared Padalecki skiller sig lidt ud, resten af castet påtager blot de sædvanlige klicheer og er i bund og grund lige så ansigtsløse som den psykotiske Jason. Denne film er essentielt hverken en genindspilning, et reboot eller en ny vinkel på serien. Den er blot endnu et indslag i en endeløs række fortsættelser. Betragt det som en advarsel eller anbefaling alt efter temperament.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg var også rigtigt godt underholdt. En slasherfilm skal tages på sine præmisser, ligesom enhver anden genre - og i min bog er "Fredag den 13" absolut en af de bedre i flere år.
Læs evt mine kommentarer på rundbordsanmeldelsen af filmen her: http://filmnet.dk/article-8321-Fredag-den-13.html

Gravatar

#22 kisame 11 år siden

havde lidt for store forventninger til den, da jeg så den i biffen. havde håbet på at man fik set vunden det hele gik til. med at han drukket i søen osv.

ellers var den da meget god :)



Skriv ny kommentar: