Set i sammenhæng med resten af “Friday the 13th” og “Nightmare on Elm Street” filmene, er “Freddy vs. Jason” faktisk en af de bedste af dem alle. I modsætning til mange af de tidligere film i begge serier, så satser “Freddy vs. Jason” mere på at underholde publikum med kulsort humor og eksplosiv underholdning, end på gys og gru, hvilket klart er i filmens favør. Det er en særdeles meningsløs film, men både “nybegyndere” og fans af begge serier vil garanteret finde “Freddy vs. Jason” som værende et ganske hæderligt stykke meningsløst tidsfordriv. Det er alligevel imponerende, at det er lykkedes filmens bagmænd at presse flere dråber ud af to forlængst udtørrede filmserier. Men så må det altså også være nok.

Klik her for at læse mere om Freddy og Jason i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Hal60 20 år siden

Grimt... I giver denne film 3/6, hvorimod i giver en hjernedød og ligegyldig film som Matrix Revolutions 4/6 - well, er rettere enig med Fridsfilm...

Han ved da hvad han snakker om...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#12 Hal60 20 år siden

Martindan skrev:
One Two Freddy can't come for you
Three Four Unlock your door
Five six : Pack your crusifix
Seven Eight: Stay Up Late
Nine Ten: You can sleep again...

Er ked af at ødelægge det for dig, men det er:
One, Two - Freddy's coming for you
Three, Four - Better lock your door
Five, Six - Grab your crusifix
Seven, Eight - Gonna stay up late
Nine, Ten - Never sleep again...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#13 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#12 Martindan refererer til et udkast af manuskriptet, hvor de ville synge det til sidst efter Freddy var død.. Det du skriver er jo bare det fra de gamle film..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#14 filmz-Alex De Large 20 år siden

Bare rolig, i behøver ikke lytte til satan aka #11 :)

Han bashede Revolutions på filmzonen.dk, efter at have FÅET AT VIDE fra en anden bruger at den er dårlig. Han siger selv, at han byttede sine billetter og ikke planlægger at tage ind og se den. Bare rolig, folks. I denne verden fíndes der lamere som satan, men jeg har lært at vi ikke behøver at tolerere ham så:

brbrbrbrbrbrbrbrbbr!!! :P
Gravatar

#15 filmz-Gizmo Krueger 20 år siden

Jeg vil sige det sådan her, at hvis man har set en hel del af "nightmare on elm street"-filmene, og kan lide filmene, eller elsker "fredag den 13"-filmene, eller simpelthen bare elsker 80'er gyserfilm så skynd jer, ind og se den. Ellers gå på Mc'd med kammeraterne, og fortæl om hvordan i scorede det hug til festen i går. For mere vil den ellers ikke være værd. Men sådan en som mig der bare forguder "Nightmare on elm street"-filmene, er det herligt gensyn med The Elm Street Slasher, som man simpelthen må se.
Gravatar

#16 filmz-Gizmo Krueger 20 år siden

One Two Freddy can't come for you
Three Four Unlock your door
Five six : Pack your crusifix
Seven Eight: Stay Up Late
Nine Ten: You can sleep again...

det virker bekræftene, på at freddy er mere død end, han er i slutningen af "Freddy's dead: The final nightmare", og "Wes Craven's new nightmare". Hvem er den Einstien der har fundet på det, Martindan har ret skip det.
Gravatar

#17 Hal60 20 år siden

EVERTIUM SKREV:
Bare rolig, i behøver ikke lytte til satan aka #11 :)

Han bashede Revolutions på filmzonen.dk, efter at have FÅET AT VIDE fra en anden bruger at den er dårlig. Han siger selv, at han byttede sine billetter og ikke planlægger at tage ind og se den. Bare rolig, folks. I denne verden fíndes der lamere som satan, men jeg har lært at vi ikke behøver at tolerere ham så:

brbrbrbrbrbrbrbrbbr!!! :P

Jeg har som sagt set REVO nu; den stank og det gør de allesammen... bare min mening.... skovl...

Jeg er ked af det mht. sangen - det vidste jeg ikke og har ikke hørt/set det nogen steder selvom jeg har set alle filmene gang på gang, siden jeg var ca. 5.

Så hvis jeg har kranket jeres følelser, er jeg skam ked af det - get a life! *LOL*
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#18 Captain Vallo 20 år siden

Vær ked af det... Vær meget ked af det.
Jvf. #11.
Enig med Frid?
Tillad mig at gentage mig selv:
Vær ked af det... Vær meget ked af det.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#19 filmz-Luffe- 20 år siden

Freddy vs. Jason er en film med eneste formål er at underholde, ingen filosofiske dybter eller noget. Men ren underholdning. Det skal der også være plads til.

btw Freddy er for cool, Jason er sej nok, men Freddy ejer filmen :D
Do not trust hope.
It has forsaken these lands
Gravatar

#20 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#19 Bare ærgeligt at filmen så ikke underholder..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: