Set i sammenhæng med resten af “Friday the 13th” og “Nightmare on Elm Street” filmene, er “Freddy vs. Jason” faktisk en af de bedste af dem alle. I modsætning til mange af de tidligere film i begge serier, så satser “Freddy vs. Jason” mere på at underholde publikum med kulsort humor og eksplosiv underholdning, end på gys og gru, hvilket klart er i filmens favør. Det er en særdeles meningsløs film, men både “nybegyndere” og fans af begge serier vil garanteret finde “Freddy vs. Jason” som værende et ganske hæderligt stykke meningsløst tidsfordriv. Det er alligevel imponerende, at det er lykkedes filmens bagmænd at presse flere dråber ud af to forlængst udtørrede filmserier. Men så må det altså også være nok.

Klik her for at læse mere om Freddy og Jason i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Luffe- 20 år siden

#20
jeg synes den bidrager med det den skal. Drengerøvs underholdning, med blod og bare patter. Men har den nogensinde lagt op til andet ??
Do not trust hope.
It has forsaken these lands
Gravatar

#22 filmz-Gizmo Krueger 20 år siden

Your right luffe. Den er som den skal være, jeg kunne se den hver dag eller i hvert til fald ofte. Til dem der siger de elsker Freddy Krueger men hader Freddy Vs. Jason, de ved sgu ikke hvad de siger. Jeg fik fat i en video med to afsnit af Freddy's Mareridt-serien, i går, det fandme kedeligt i forhold til filmene, men alligevel o.k. nok. Men man savner flere Freddy-scener.
Gravatar

#23 filmz-BageR 20 år siden

Dette er en film som typisk vil latterliggøres af andre film. Historien er forfærdelig for slet ikke at nævne skuespillerne. For at få en postitiv oplevelse af filmen, skal man være fan, beruset og/eller under 15.
I'll catch you on the flipside
Gravatar

#24 skittlez 20 år siden

4 ud af 6 herfra. For mange anmeldere tør ikke give denne slags film over middel (faktisk har kun Frid gjort det... hmmm).
Den leverer alt hvad den lover (well...) en phucking underholdende, meget overbevisende instrueret og så kan den nydes uden at man behøver tænke.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#25 filmz-Mizz-freak 17 år siden

haha , yes !+! to af de fedeste psykopater imod hinanden !+! Den her film er superfed underholdning og splat i topklasse (hvilket betyder topkarakter fra mig;)

Skriv ny kommentar: