Disse få kritikpunkter skal dog ikke skygge for at filmen er særdeles fornøjelig. Den er sjovere, og i mange henseender mere opfindsom, end forgængeren. Efter min mening er den en klar forbedring i forhold til “I Kina spiser de hunde”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 21 år siden

Det er ikke en fortsættelse, men en prequel, men det ved vi vel alle.. :)

Jeg skal ihvertfald ind og se denne film ligemeget hvad..
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 PlattFuss6.7 21 år siden

Os her men vil lige se om jeg skulle være heltig og vinde biletterne :)
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#3 filmz-Erroneus 21 år siden

4½ er vist mere korrekt, men ok 4 er fair nok. Den film er en helt ok prequel til I kina...., og skal ses, medmindre man ikke gider se meningsvold :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Filmen er total sjov, jeg forstår ikke den kritik den har fået i enkelte aviser. De må ha' haft tårnhøje forventninger, og så kan man næsten ikke undgå at blive skuffet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-mathias- 21 år siden

Jeg glæder mig også til at se den, og den glæde den blev jo kun større da jeg fandt ud af, at jeg havde vundet 2 billetter og en plakat her på Filmz.dk :) (mange tak).

2 konkurrencer, og vundet 2 gange. Filmz.dk er godt på vej til at blive min yndlingsfilmside! ;)

#3, hvem kan ik' li' meningsløs vold? ;)
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#6 filmz-Erroneus 21 år siden

#5 åbenbart nogle anmeldere som fatter hat, siden de har givet den 1 og 2 stjerner O_o ...... :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#7 filmz-extazi 21 år siden

jamen det her da klart den sjoveste film i år, så utrolig ulogisk og helt igennem sort film KAN DET BLIVE BEDRE :)) nej det kan det sq ikke, keep ´em comming
Gravatar

#8 keitel 19 år siden

Endnu en dansk Crap film, Ringe Acting, dårlig humor. 2/6

Skriv ny kommentar: