Jeg elsker Sacha Baron Cohen, når han er allermest provokerende og frygtløs. Den Cohen er der bare ikke i “Grimsby”, som i stedet flyder over med plat-klamme sæd-jokes, blottede røvballer og forceret fellatio. Det er grænseoverskridende, men ikke mere end enhver overstadig teenagedreng. Så kære, sjove Sacha. Spyt. Slug. Whatever. Og kom så tilbage ud i virkeligheden, hvor du gør dig bedst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 JimmyLarsenDamsgaard 8 år siden

Hvordan hænger den kritik sammen med 3 stjerner?

Gravatar

#2 Star Trek fever 8 år siden

JimmyLarsenDamsgaard (1) skrev:
Hvordan hænger den kritik sammen med 3 stjerner?


Der er intet der giver mening for anmeldere....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#3 kblood 8 år siden

Jeg har godt nok generelt svært ved at tage anmeldelser her seriøst. Virker bare ikke til at der ofte er urealistiske forventninger. F.eks. Deadpool fik en anmeldelse om at han ikke var sjov og havde for mange dumme kommentare... jamen det er jo meningen at han skal have mange dumme kommentare og være plat. Det er jo nød til at følge stilen fra tegneserien. Man ser vel heller ikke en James Bond film og så klager over det ikke er en realistisk spion film?

Jeg ved ikke hvor spot on denne anmeldelse er, men synes anmeldelser her sjældent kommentere på hvor godt man synes skuespillet er i forhold til den rolle de spiller, måske om kvaliteten af historien, måske sammenligne en film som denne med andre spion kommeider?
Gravatar

#4 Nicki52 8 år siden

Ekstra Bladet anmeldelse af DR serien Bedrag var baseret på at mange af tingene kunne i ske i virkeligheden. Det er fiktion, ikke dokumentar.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: