Budgettet har tydeligvis været pænt. Designet af de hemmelige dingenoter og baser er glimrende, og selve instruktionen bag slagsmålene er også hæderlig, selvom den formulariske udførsel hurtig bliver noget trættende at overvære. Vi har allerede overværet utallige Bond-spoofs, og på trods af at denne er fyldt med lodne væsner, så ligner den i bund og grund alle de andre til forveksling. Ethvert spor af charme eller opfindsomhed må man se i vejviseren efter.

“Hund og kat imellem: Kitty Galores hævn” bliver – som så mange andre film – vist i 3D, selvom de effekter er ret sparsomme og ikke lader til at føje noget til oplevelsen andet end at tvinge dig til at tage de irriterende briller på. Hvis du absolut skal se den, kan du ligeså godt se den i 2D, og overvej så eventuelt at gå efter de første 3 minutters Hjulben-film. Alt andet er ned ad bakke herefter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 13 år siden

Bare indrøm det Benway. Du har en hemmelig passion for film med talende dyr ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 Sweetiebellefan 13 år siden

Filmen er et par gensyn værd.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Den før langpelsede kat
Billede 1
Hvæsssss!!!! Okay, hvem er den idiot der havde sat min trimmer på Extrem!

Billede 2
Katte er lidt for stædige...
Katten: haha se jeg fik døren til og gå op med min kraft

Hundene ehh nej det var en automatisk dør, den ville ha gjort det uanset hv....

Katten: Med min KRAFT! sagde jeg


Billede 3
Menneskets Bedste ven har et bijob som Pappirazzi fotografer, her i færd med og "dokumentere" Hiltons chivauva seneste eskapader
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Bruce 13 år siden

Benway skrev:
... for at få knaldet den glatbarberede mis.


Hehe :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: