Det er mere eller mindre hundene, der er hele historien her, hvor selv Don Cheadles tilstedeværelse ikke gør den store forskel. Al ens beskedne interesse retter sig mod de firbenede. Den menneskelige del af historien er man temmelig ligeglad med. Som helhed fortæller “Hundehotellet” en forudsigelig og ordinær historie ganske blottet for kreativitet, men den er en uskyldig og harmløs oplevelse, som har en kær barnlig naivitet over sig. At se den er ikke ulige at blive slikket i ansigtet af en godmodig vovse: Det er ikke foruden en vis afvæbnende charme, men det er også noget, man ret hurtigt bliver meget træt af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 15 år siden

#9: Men han anmelder da vist ikke biograffilm for tiden.

så bliver der bare mere forberedelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 evermind 15 år siden

Beverly Hills Chihuahua og nu denne ...

Man, Benway, youse got balls of steel!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 Michael Andersen 15 år siden

I skal ikke have ondt af Benway. Han er tydeligvis Filmz' største masochist ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 evermind 15 år siden

#13
Årh, nu havde jeg opbygget det her selvopofrende billede af ham som gutten, der tager kuglen for holdet, men lidt af effekten ryger jo, når man ved, han kan lide det ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 gi-jones 15 år siden

Uff, nu får jeg altså seriøst nogle forstyrrende billeder på nethinden af hvad Benway kunne sidde og foretage sig inde på de bagerste rækker imens han ser dårlige amerikanske børnefilm synkroniseret til dansk af Iben Hjejle og Preben Christensen.
#2 Jeg så den til en ellers fuldstændig tom formiddagsforestilling.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 elwood 15 år siden

tænker du på en Jack Nicholson ala. The Departed måske 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Benway 15 år siden

#15 Og så siger man ungdommen mangler fantasi… ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18 The Insider 15 år siden

#11, hehe! Jeg er sgu spændt på at se, hvad du finder på :-) Men ja, du får nok god tid til at forberede dig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#19 elwood 15 år siden

War has change.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: