Det er mere eller mindre hundene, der er hele historien her, hvor selv Don Cheadles tilstedeværelse ikke gør den store forskel. Al ens beskedne interesse retter sig mod de firbenede. Den menneskelige del af historien er man temmelig ligeglad med. Som helhed fortæller “Hundehotellet” en forudsigelig og ordinær historie ganske blottet for kreativitet, men den er en uskyldig og harmløs oplevelse, som har en kær barnlig naivitet over sig. At se den er ikke ulige at blive slikket i ansigtet af en godmodig vovse: Det er ikke foruden en vis afvæbnende charme, men det er også noget, man ret hurtigt bliver meget træt af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gi-jones 15 år siden

Pyha. Normalt gør jeg, som aspirerende filminstruktør, ikke meget i at have ondt af anmeldere, men at sidde igennem en hel film som denne - MED DANSK TALE. Det er mere end hvad noget voksent menneske burde tvinges til! Du har min sympati Søren :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Bony 15 år siden

Hehe, så du den til pressescreening eller var du den eneste voksne i salen? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 Benway 15 år siden

Takker for medlidenheden, men sørgeligt nok er den langt fra den værste film, jeg har været udsat for. :)

#2 Jeg så den til en ellers fuldstændig tom formiddagsforestilling.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#3: Hvilken er så den værste, du har været udsat for Benway?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Benway 15 år siden

#4 Det er faktisk et ret svært spørgsmål. Jeg vil tro, at den værste fra et rent underholdningsmæssigt synspunkt har været "Agent Catwalk 2". Til trods for, at den er en komedie, så var der ingen i salen der lo på noget som helst tidspunkt, hvilket jeg aldrig har oplevet hverken før eller siden. Jeg falder normalt aldrig i søvn til film, men til den her havde jeg virkelig svært ved at holde mig vågen.

Til gengæld anmeldte jeg for nylig "My Best Friend's Girl" og det er nok den film, jeg har hadet mest. Jeg synes virkelig, den er frastødende i ordets egentlig betydning.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 15 år siden

Jeg gik vidst ikke glip af noget.

Nick's film klarer sig vist ikke så godt.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Billede 1
bjarne og mira, har fundet nyt tidsfordriv.

dreng se, der er den hund igen

pige Det er min tur til at sparke den

Billede 2
pige åhh han er så hot, og jeg vil bare i seng med ham, hans tekster er så drømmene, poetiske, smukke, jeg ku stå og høre på dem hele dagen og...

dreng JEG HAR EN HUND! MED FIRE!!!! POTER!...


Billede 3
Sten saks og papir kan løse mange stridigheder...

okay vi er enige, taberen skal lufte Paris Hiltons "Hund"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Highland Park 15 år siden

Benway (5) skrev:
Til trods for, at den er en komedie, så var der ingen i salen der lo på noget som helst tidspunkt, hvilket jeg aldrig har oplevet hverken før eller siden.

Lidt samme oplevelse havde jeg med den utroligt ringe, forfærdelige "The Moguls".

Din anmeldelse af "My Best Friend's Girl" gjorde i den grad indtryk på mig. Det lyder bestemt heller ikke som en film, jeg ville kunne holde ud at se.

#7: Fremragende Elwood! :D

PS: Hvorfor mon konkurrenceteksten pludselig lyder som en trussel?:
Skal du have et ophold på Hundehotellet?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Back in the game yes, og min "trussel" mod The Insider gælder stadigvæk, jeg vælger blot og udføre den med hans næste bio anmeldelse, og ikke dvd/Bluray 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Highland Park 15 år siden

#9: Men han anmelder da vist ikke biograffilm for tiden.

Jeg havde forresten helt glemt din "Paris Hilton"-udfordring/-trussel. Men fint at du lige fik plads til hendes "hund". :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: