Teknisk er filmen aldeles nydelig. Den første “Ice Age” films dyr ser noget forældede ud i dag, men i stedet for at ændre dem radikalt har man klogelig valgt at lade dem bibeholde deres lidt kantede udseende og forbedret detaljerne. Særligt dyrenes pels er virkelig flot lavet.

“Ice Age 2” vil formodentlig underholde de børn som er dens primære målgruppe, men ellers er den en ganske harmløs og forglemmelig animationsfilm. Så længe det lille vedholdende egern er på lærredet er man godt underholdt, men resten af tiden er filmen ganske rigtigt ude på særdeles tynd is.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 18 år siden

selvom den (Scrat) stadig har meget lidt med hovedhandlingen at gøre.

Jeg vil da mene den får en ret stor betydning i slutningen af filmen 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 18 år siden

#1 Exactly.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Benway 18 år siden

#1

Nu skriver jeg jo også meget lidt. Hvis ikke det havde været for den detalje som du henviser til havde jeg skrevet intet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

hehe det så ok, btw da jeg var inde og se den var det digital, det er der ikke noget specielt i, men da vi lige havde set først trailer for garfield 2 og så filmen gik igang, startscene med Scrat da han så sit ageren, lige der så startede trailer og film forfra tsk tsk. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 DarkLight 18 år siden

/me putter en tier i elwood og prøver igen...

Jeg forstår ikke din post? :)

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor den ligger i forhold til film 1, som jeg synes var vældig morsom?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

Så holder vi hehe, desuden jeg tager kun mod sedler 8-)

jeg var inde og se i digital version, og da man lige havde set scrat nærme sig sit ageren i starten af filmen, startede filmen ice age 2 forfra altså vi så starten en gang til.

I forhold til 1'eren jeg har det lidt så'en at historien var bedre i 1'eren selvom den nu heller ikke var så dyb, historien i 2'eren er ekstrem tynd, men der sker en hel del mere i 2'eren med hensyn til sjove scener, det var hvertfald min opfattelse, det var som om gags'ne stod i kø.

Hvis man kunne li 1'eren vil man også kunne li 2'eren så kort kan det siges 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Yoda 18 år siden

Jyllands-Postens anmelder går helt amok og gi'r den 5/6: KLIK

Bed speicelt mærke i anmelderens afsluttende sætning:

Det er 20th Century Fox, der står bag filmen, men den kan måle sig med Disney i deres velmagtsdage.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 Winniepooh 18 år siden

Var i Imperial i går til 19.00 forestillingen. Publikum var godt opvarmet efter trailer til over the hedge. Alle griner lige indtil den første replik..... den var på dansk. Vi var et par stykker der skyndte os ud og fik gjort opmærksom på fejlen, og vi startede igen, men den første Scrat scene var bare knap så sjov anden gang.....

Men jeg må sige at vi fik grinet meget, tyndt plot ja. Men sjovt var det.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#9 filmz-ibmand 18 år siden

den er bare for homorristist og rimelig fed
Gravatar

#10 filmz-sanjo 18 år siden

humoristisk håber jeg, at du mente. ;)
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: