Det er i det hele taget lidt af en jammerlig prøvelse at komme igennem denne film, som ganske vist kun varer ca. halvanden time, men som mindst føles som det dobbelte. Bevares, rent teknisk er den da nydeligt sat sammen, men det er lidt som at sætte noget flot pynt på toppen af en ganske rædselsfuld kage. De arme forældre, der følger deres børn ind for at se den her gang søvndyssende møg, må trøste sig med tanken om, at nu må istiden da også snart have gjort kål på de lodne bæster. Oven på denne omgang skidt kan det næsten ikke gå hurtigt nok.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Collateral 11 år siden

lasseha (20) skrev:
Jeg tvivler på at anmelderen overhovedet har set filmen?!
Jeg så filmen for nyelig (original version), og må indrømme at det er en af de film jeg har grint mest af i år (Har set 50+ biograffilm i år..). Historien er ikke noget nyskabende, men holder ganske fint. Men reblikkerne er så velskrevene, og fuld af fantastiske drejninger der er så uventet, at du ikke kan undgå at bryde ud i latter...med mindre at man er total humorforladt...som det kunne tyde på at denne "anmelder" er!


Eller også har han bare en anden smag end dig :) Could it be?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 Newman 11 år siden

Jeg har set filmen, jeg ville absolut ikke give den 1/6 men istedet 2/6 for at underholde, jeg så den i biografen, og nu har jeg den på D.V.D. Og det er iværdtfald ikke noget mesterværk, men den er lidt sjov, den eneste grund til jeg har set filmen er fordi, jeg har set alle 3 Ice Age film i biografen, så ville jeg også se nummer 4 i biografen.
Tro på det utrolige
Gravatar

#23 MOVIE1000 11 år siden

Newman (22) skrev:
Jeg har set filmen, jeg ville absolut ikke give den 1/6 men istedet 2/6 for at underholde, jeg så den i biografen, og nu har jeg den på D.V.D. Og det er iværdtfald ikke noget mesterværk, men den er lidt sjov, den eneste grund til jeg har set filmen er fordi, jeg har set alle 3 Ice Age film i biografen, så ville jeg også se nummer 4 i biografen.


Så du var 1-2 år gammel da du så den første i biografen?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 Newman 11 år siden

MOVIE1000 (23) skrev:
Så du var 1-2 år gammel da du så den første i biografen?
Ja. 2 år.
Tro på det utrolige

Skriv ny kommentar: