Det er i det hele taget lidt af en jammerlig prøvelse at komme igennem denne film, som ganske vist kun varer ca. halvanden time, men som mindst føles som det dobbelte. Bevares, rent teknisk er den da nydeligt sat sammen, men det er lidt som at sætte noget flot pynt på toppen af en ganske rædselsfuld kage. De arme forældre, der følger deres børn ind for at se den her gang søvndyssende møg, må trøste sig med tanken om, at nu må istiden da også snart have gjort kål på de lodne bæster. Oven på denne omgang skidt kan det næsten ikke gå hurtigt nok.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 moulder666 11 år siden

Personligt syntes jeg så, at Scrat havde udlevet sin humor allerede i treeren...men derudover var treeren acceptabel. Ikke vildt imponerende, men acceptabel. Fireren tror jeg bare, at jeg springer over!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 PredatorX 11 år siden

-Tak! Den undgår jeg så at se :D Min datter bliver sikkert skuffet, men det må jeg jo tage med...

MallePalle (4) skrev:
Det lille egern er så cute. Bare af den grund har jeg lyst til at se den. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal være så hård mod filmen. Den er da sikkert meget sjov for folk som kan lide den.


Ahh, endeligt bevises det at profilen er falsk :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 Spirit 11 år siden

Tja jeg så den i går, og syntes det var glimmerende og meget morsom, den bedste af dem by far, så en gang jammerlig møg, er hvad jeg vil kalde denne anmeldelse :)
Gravatar

#14 mbk 11 år siden

Er slet ikke enig i anmeldelsen. Synes det var en sjov og underholdende film og kunne personligt bedre lide historien i 4'eren end 3'eren. Min søn på 4 1/2 elskede den. Han var især begejstret for pirathistorien og det fjollede egern
Gravatar

#15 I.F.F. 11 år siden


Jeg venter lige på en bedømmelse fra Narniabæver før jeg beslutter mig
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#16 Kruse 11 år siden

I.F.F. (15) skrev:
Jeg venter lige på en bedømmelse fra Narniabæver før jeg beslutter mig


Han har faktisk anmeldt den i en anden tråd:

http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...

Narniabæver1973 (14727) skrev:
Ice Age 4: På Gyngende Grund

Scrat og de andre vender stærkt tilbage.

Her det bl.a. opgør mod pirater denne her gang.

Ren feel good underholdning her igen med de forhistoriske dyr.

10/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 I.F.F. 11 år siden

Det var ellers en overraskende god karakter fra Narniabæver.

Det afgør sagen, og jeg vil booke et par sæder til på lørdag.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#18 Batsy 11 år siden

Narniabæver is the man!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 BN 11 år siden

Narniabæver1973

En kortfattet skribent ankommer til et filmforum, hvor han gør indtryk på alle.

Ganske underholdende. Burde forlængst have vundet Cavling-prisen.

10/10
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 lasseha 11 år siden

Jeg tvivler på at anmelderen overhovedet har set filmen?!
Jeg så filmen for nyelig (original version), og må indrømme at det er en af de film jeg har grint mest af i år (Har set 50+ biograffilm i år..). Historien er ikke noget nyskabende, men holder ganske fint. Men reblikkerne er så velskrevene, og fuld af fantastiske drejninger der er så uventet, at du ikke kan undgå at bryde ud i latter...med mindre at man er total humorforladt...som det kunne tyde på at denne "anmelder" er!

Skriv ny kommentar: