En ringe film, en svag billedside, et tamt lydspor og en næsten ubetydelig portion ekstramateriale… Det er svært at se, hvem der skulle kunne få noget ud af denne udgivelse. Hvis du er ude efter en film, der prøver mediets grænser af, så køb i stedet den lidt mere helstøbte “Kannibal Massakren”. Denne dvd bør undgås med næsten samme ærefrygt som de kannibalstammer, den portrætterer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The Duck 17 år siden

Hehe, jeg har næsten lyst til at se den på grund af den her anmeldelse, bare for at se om den er så dårlig som det siges. Dog vil jeg nok holde mig til at låne den hvis det er.
Gravatar

#2 filmz-The Omen 17 år siden

Filmen er ikke engang et kig værd. Hvis man vil se en b-film og grine ad den, findes der langt bedre "b-film" end denne.

1. Den giver ingen mening.
2. Den er kedelig.
3. Musikken er ulidelig.
4. Skuespillet elendigt...

Do I need to say more? Filmen er ikke de hundrede dask værd, medmindre man altså er en hardcore b-films samler. Leder man efter underholdning, finder man det ikke her. Filmen er så ligegyldig at det er utåeligt. Køb eller se da istedet Texas Chainsaw eller film i den række, der i det mindste kunne underholde eller skræmme folk en smule.

Jaget af Kannibaler, den værste title nogensinde, til en af verdens værste film....




...så fik jeg vist sagt min mening :-)
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#3 Bohemian 17 år siden

Cannibal Holocoust er jo heller ikke vildt vildt god, men hvis denne er endnu dårligere så springer jeg nok over.

Men der kommer da en hel masse andre kannibal film ik? der bliver udgivet af de samme?
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-Yasw 17 år siden

Jeg synes nu musikken fungerede udemærket. Gav en syret kontrast. Men ellers er jeg enig i at det er en lidt tynd film. Kun scenen hvor hende damen hænges op med kroge i patterne der giver egentlig "skræk", omend det jo blot er ubehageligt at se.
Gravatar

#5 Riqon 17 år siden

Man må have haft nogle forventninger til den, siden man tog sig tiden til at anmelde den her? Hvad var disse?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 chandler75 17 år siden

Ikke nødvendigvis.

Filmz anmelder både dvd-film som vi selv bestiller, samt film vi modtager uopfordret. Det kan ikke alt sammen være kanel :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-Mizz-freak 17 år siden

i grimmeste stil med Braindead og alt det der klamme splat ,,,
Gravatar

#8 dyg 17 år siden

#7 - Tak for din kommentar, det gav mig dyb indsigt i filmen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Bohemian 17 år siden

Hey! Braindead styrer!!
Free in serenity.
Gravatar

#10 filmz-Mizz-freak 17 år siden

i bedste stil med Kannibal Massakren ... Dette er mere humor en gys , kan grine over hvor dybt latterligt helle komplottet er .

Skriv ny kommentar: