Nok er “Jagten på lykke” en feel good film i sidste ende, og undervejs er vi med Chris og hans søn hele vejen og sidder virkelig og håber, at det hele lykkes for dem. Takket være et fint manuskript, der forstår hvornår det skal holde igen, samt et effektivt øje for det personlige drama, hvis endelige blåstempling ligger i skuespillet, så rører filmen virkelig. Den er hjerteskærende, uden at blive for rørstrømsk og viser, at sådanne solstrålehistorier ikke nødvendigvis bør afskrives, hvis de vel og mærke er så fermt iscenesat som denne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 17 år siden

aldrig, siger jeg dig - aldrig og slet ikke fra Will Smith - selvom han viser nogle moves der minder i "Lets get jiggi with it" videoen - måske hedder sangen noget lidt andet but u get my drift.
This is just until June
Gravatar

#12 mini_jette 17 år siden

Wauw, en anmeldelse...!! Nu kan jeg slet ikke vente til at jeg skal ind og se den Lørdag... Var ellers lidt skepisk da min veninde foreslog denne (der er så meget andet lige nu jeg gerne ville se), men nu....yay...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#13 filmz-grev_michal 17 år siden

Jeg var nu ret overrasket over denne film, må indrømme at jeg ikke har gået meget op i "Will Smith" film de senere år.

Det er 9 år siden jeg har "nydt" en film med ham og det var Enemy of the State. Det var slutningen af hans lille film æra der startede med Bad Boys, Independence Day, Men In Black. Derfra gik det nedaf.....wild wild west hvad var det for en lad film...Efter den lidt fesne omgang Ali hoppede Smith på sequel vognen, efterfulgt af floppet I, Robot.

Så kommer denne film som jeg startede med at sige overraskede mig. Det er lækkert at se Will Smith i en seriøs rolle og han gør det betydelig bedre end man kunne have forventet. Ja filmen virker nok lang og triviel på mange,(ikke ret meget Van Diesel her) jeg synes dog den formår at skildre mange af de problemer vi alle render og har i hverdagen i en hvis grad.

Ikke et mesterværk men absolut en seværdig film.

4/6
Gravatar

#14 Hal60 17 år siden

Tja, den var da udemærket, men den bragte ikke ligefrem nogle 'happy feelings' frem i mig... Tværtimod. Smith spillede dog rigtig godt, må man sige.

- 3½/6 herfra... bare for at være lidt flink.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#15 duuk74 17 år siden

#13 Hvem er Van Diesel? :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 filmz-grev_michal 17 år siden

#15

Van Diesel er ikke en person, det er et begreb man bruger om hjernelamme actionfilm uden mening *ss*
Gravatar

#17 duuk74 17 år siden

#16 Hehe ok, troede bare du mente Vin Diesel :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#18 CKY 16 år siden

Fantatisk film! 6/6

Skriv ny kommentar: