Denne anmelder var blot en ud af mange, som gav “Jul i verdensrummet” den kolde skulder efter et kun kortvarigt bekendtskab i december 2006. Men serien fungerer vitterligt bedre, når man ikke ser afsnittene hver for sig med et helt døgns mellemrum. AV-præsentationen er intet at råbe hurra for, mens det minimale ekstramateriale garanteret vil fornøje seriens fåtallige fans. Serien fortjener i øvrigt en større fanskare.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmkorn.dk 17 år siden

Den serie var for sjov. Herligt underspillet. Hold nu bare kæft!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [905115871] 17 år siden

OK, jeg fattede det så nok bare overhovedet, for det var efter min mening usandsynligt ringe og meget usjovt :/
Gravatar

#3 thomasegebaek 17 år siden

Elskede den serie da den blev sendt, skal klart have dvden

"Hold din kæft Mark Henriksen"...
Gravatar

#4 enfilmnørd 17 år siden

Så den ikke så meget, men det jeg så har jeg kun én ting at sige til:
Talent-løst lort.

Hvis bare man(okay det er tv2, men aligevel) Andersens Jul. Det var godt.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#5 filmz-NIO 17 år siden

Der var ikke meget "jul" i verdensrummet over den, men jeg var også en af de [åbenbart] få som fandt den ganske underholdende. Afsnittene var alt for korte og historien meget tynd (stort set ingen substans IMO, men plejer julekalendere egentlig at have det?). Dog spiller skuespillerne godt, og de er i sig selv nok til at give grobund for en god portion let underholdning/tidsfordriv.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

#5

Helt enig - Rasmus Bjerg og Jonas Schmidt er nok til at få mig til at se hvad som helst :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: