På den tekniske side er udgivelsen i top med både en billed- og lydside, der fuldt ud lever op til dagens standarder. Ekstramaterialet er ikke noget specielt at skrive hjem om, og det samme må man desværre sige om filmen, der ikke har det store at byde på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Kalle Ferm 19 år siden

Kineserne må da i hvert fald grine lidt i skægget...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#22 filmz-Randy Savage 19 år siden

jeg synes det er en sej og god film. Rigtig gode action-scener hvis man er til braveheart vil man synes den er ok.
Gravatar

#23 filmz-incubus 19 år siden

Kig ind på www.aboutscotland.com/hadrian/wall.html
Og så vil jeg gerne trække mine udokumenterede påstande i mig igen, da man kan se på linket at muren i sin tid tilsynladende var noget højere end til navlen. Undskyld undskyld!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#24 filmz-herskegut 19 år siden

Hehe, Det er fin research du har fået lavet #23.
Det virker også som en mere holdbar mur, end det plankeværk vi snakkede om tidligere ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#25 Slettet Bruger [1378097075] 19 år siden

Jeg lærte først om Hadrians Mur i en fantastisk Anders And-historie da jeg var lille/mindre. Nogen der kan huske den historie. Anders ryger tilbage i tiden og bliver udstationeret som vagt mens 'de vilde' angriber. Det er i øvrigt en fortsat historie, så vidt jeg husker.
Gravatar

#26 filmz-the-mi6 19 år siden

TOP CLASSSSSSSSSSSSSSSSS
Gravatar

#27 filmz-sommermissen 19 år siden

Rigtig fed film..!

#28 19 år siden

Skod film.. ***spoiler*** Er det ikke lancelot der er arthur utro senere hen? Hvordan hulan kan de så lade ham dø? Det fik jeg aldrig fat i..
Gravatar

#29 Skobbolop 19 år siden

#28 Lancelot døde ikke... han blev anholdt af politiet....
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#30 keitel 19 år siden

Da jeg så den i biografen synes jeg den var vildt go´, men efter at have købt den på DVD, blev jeg temmelig skuffet, handlingen er faktisk temmelig tam, filmen er en simpel tømmermands film, hverken mere eller mindre.

Skriv ny kommentar: