På den tekniske side er udgivelsen i top med både en billed- og lydside, der fuldt ud lever op til dagens standarder. Ekstramaterialet er ikke noget specielt at skrive hjem om, og det samme må man desværre sige om filmen, der ikke har det store at byde på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Outbound Sith 19 år siden

Har ikke set filmen, så selve anmeldelsen har jeg ikke mange kommentarer til. Men billedteksterne er sgu top notch! :D
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 filmz-freddy vs jason 19 år siden

det er den feste film jeg har set til dato
jeg kan godt lige gamle film altså fra middelalderen. og alle de våben de har dem ville jeg godt ha
Gravatar

#3 jbaun 19 år siden

Totalt ringe film. Det eneste der er lidt sjovt ved den er at Mads Mikkelsen er med.
Gravatar

#4 dvjik 19 år siden

Jeg har ikke set directors cut versionen. Så jeg gad godt vide om kampscenerne på nogen måde er forbedret? Jeg synes de oprindelige var ret tamme og kedelige.

Gravatar

#5 filmz-Bruce 19 år siden

God rent and forget action flick, flotte landskaber, men forvent ikke noget specielt. Kampscenerne ok. Kan godt li' man har visualiseret Hadrians wall!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 azathoth 19 år siden

#4: Så vidt jeg lige lagde mærke til så er der ikke de store forbedringer, udover nogle flere spande blood'n'guts! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 dvjik 19 år siden

#6
Det var også ret svært at se filmen med neutral indstilling, da mine kammarater gik mest op i at diskutere hvor dårlig Mads Mikkelsen er til engelsk.
Gravatar

#8 filmz-Trenox 19 år siden

Nu har jeg ikke set filmen, men man må vel gå udfra at Mads Mikkelsen er blevet caste delvist pga. hans accent?

Jeg tror næppe de skriver en kontrakt med ham og først opdager bagefter at han ikke kan tale flydende engelsk :P
Gravatar

#9 dvjik 19 år siden

Jeg tror det mest er på grund af hans udseende.
Det med accenten er heller ikke noget der rører mig specielt meget. Jeg prøvede bare at sige at det var det mine kammarater gik mest op i. Det påvirkede hvertfald min vurdering af filmen.
Gravatar

#10 ks 19 år siden

En af de absolut største skuffelser film mæssigt, som jeg har haft i år!

Skriv ny kommentar: