Med flere kontanter og et bedre manuskript i lasten kunne folkene bag “Krokodillerne” måske have stablet en bedre film på benene. Uheldigvis er deres færdige produkt et forfejlet og forglemmeligt forsøg på at blande elementer og ideer fra utallige andre, bedre genrefilm. AV-præsentationen er forfærdelig, men udgivelsens lave vejledende udsalgspris og det informative ekstramateriale gør trods alt dvd’en et kig værd for folk, som har ambitioner om at lave film.

Læs Filmz’ interview med filmens instruktør Dennis Bahnson.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 thomas040 14 år siden

Er der et sted hvor man købe denne film, eller downloade den for en rimelig sum. Efter at have læst anmeldelsen er jeg rimelig nysgerrig for at se den....

Bor PT. i USA, så det skulle være noget international shipping eller en direct download ting man skulle kunne købe hvis det var...

Failure is a zero out.
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

thomas040 (1) skrev:
Bor PT. i USA

Hvad arbejder du med så du har råd til at bo i USA? Du kan godt købe den via moviezoo. Men det koster 225 kr. for at få sendt den til USA.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Billede 1
Hej vi kommer fra Jehovas vidner, og vi ville gerne....

Billede 2
Gaby Hej Johnny, jeg ville bare lige høre om du var på vej?

Johnny Hej Skat, er lidt optaget lige nu vi snakkes


Billede 3

Hva fanden, havde jeg ikke lige spurgt dig om alle dine to'er, og nu sidder du og spørger mig?

Nej nej det var dine ehmm 3'er ja du spurgte om

Billede 4
Tag mig tilbage på tv pleaseeeeeee?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 thomas040 14 år siden

#2

well ... jeg laver lidt af hvert... ved at lave en lille tegnefilm (1 minuts ting) og så skriver jeg noget musik til nogle reklamer og fixer nogle computere... lidt af hvert : )

jeg tjekker dit link.... tak...
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 Christian Voldborg 14 år siden

Den ser skam også forfærdelig ud, så karakteren er sikkert velfortjent. Tror bare de screenshots taler for sig selv - det ser så billigt og amatøragtigt ud.
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#6 BN 14 år siden

Billede 4: Haha, jeg troede først, det var filmens onde skurk, indtil det gik op for mig, at det er Poul Thomsen. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: