Hvis “Kung Fu Panda” er en underholdende omgang ballade, så er der til gengæld ikke den store magi i selve fortællingen eller dybde i personerne, og vittighederne om Pos størrelse bliver efterhånden en lille smule trættende. Der er stadig milevidt op til film som Pixars “Ratatouille”, men som en film af ren skæg og ballade, så er den unægtelig temmelig underholdende. Ligeledes er det forfriskende, at DreamWorks for en gangs skyld har skruet ned for de insisterende popkultur-referencer, der ofte har plaget deres film. Her er der blot en panda, der uddeler øretæver, og den simple formular er der nogle ualmindeligt charmerende smæk i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dome 15 år siden

#4... nej, har tjekket en del steder efterhånden (bor i Esbjerg) og det nærmeste er Århus og Odense. Der er kun den danske version at få.
Yes sirs!
Gravatar

#12 blahblah 15 år siden

Er jeg den eneste der gerne så en spillefilm animeret som den lille introsekvens?
Gravatar

#13 filmz-daneimp 15 år siden

#12 må indrømme jeg tror det ville blive en meget alternativ oplevelse, for mit vedkommende lidt kedelig i længden, men ville ikke dømme det for meget på forhånd ;)

Filmen får også 5/6 herfra (dansk tale) Kampscenerne er GENIALE og humoren er høj! Desuden er der også en lidt gode pointer i filmen :-) Jeg så gerne en rigtig spillefilm med action som i denne... Selvom det var animerede dyr, som kæmpede så sad jeg alligevel på stolekanten i biffen, klemte min kærestes hånd og var 100% fokuseret og spændt på næste move og kamera shot :)!
Mine fanmade trailers: www.youtube.com/daneimp
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
Gravatar

#14 filmz-Ruive05 15 år siden

Dejlig lille film, men hvor mange gange kan man caste Seth Rogen som stemme til et, størrelsesmæssigt lillebitte dyr?
"Eat, Sleepy and be merry"
Gravatar

#15 Michael Andersen 15 år siden

#14
2? 3? 4 gange? Har jeg vundet noget? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 Riqon 15 år siden

#15 - Mon ikke det er et trick spørgsmål?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#17 filmz-rikkiebbyh 15 år siden

det er en god film og den har også sjove episoder(; .., det er en film man kan se med alle... !
Gravatar

#18 SteeN! 15 år siden

Den har virkelig en høj underholdningsværdi :-) Klasse film!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#19 enfilmnørd 15 år siden

Har endelig fået set den(tog chancen, og købte den på DVD), og jeg var godt underholdt. Den var ret sjov, og klart bedre end andre dreamworksfilm som Stort stårhaj o.lign., men ikke helt i liga med Shrek 1, men jeg er nok heller ikke det primære (børne)publikum.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#20 filmz-ThomasA 15 år siden

Animationsfilm skal helt klart ses på originalsproget, som oftest er engelsk/amerikansk. Jeg synes, at filmene mister lidt sin charme når de bliver oversat til dansk, af danske skuespillere, som ikke altid formår at skabe de samme unikke karakterer, som originalerne gør. Danskerne har også en tendens til at gøre filmene mere barnlige.

Skriv ny kommentar: