Hvis “Kung Fu Panda” er en underholdende omgang ballade, så er der til gengæld ikke den store magi i selve fortællingen eller dybde i personerne, og vittighederne om Pos størrelse bliver efterhånden en lille smule trættende. Der er stadig milevidt op til film som Pixars “Ratatouille”, men som en film af ren skæg og ballade, så er den unægtelig temmelig underholdende. Ligeledes er det forfriskende, at DreamWorks for en gangs skyld har skruet ned for de insisterende popkultur-referencer, der ofte har plaget deres film. Her er der blot en panda, der uddeler øretæver, og den simple formular er der nogle ualmindeligt charmerende smæk i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 15 år siden

Ligesom "Iron Man" for nylig var skræddersyet til Robert Downey Jr., så synes rollen som den overvægtige panda at være perfekt til Jack Black.


hva med Rune Klan? :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 filmz-kain- 15 år siden

5/6 herfra- fremragende film. Har ikke set den danske version, men den engelske holder 100%.
Gravatar

#3 dome 15 år siden

Hvor er det bare irriterende at den engelske version er så svær at komme i betragtning af. Hvorfor er det pludselig blevet moderne at kvitte den originale version for en dansk version? Har af den grund ikke set filmen, hvilket jeg ville hvis den havde været mulig at se på engelsk.
Yes sirs!
Gravatar

#4 kasper0204 15 år siden

#3 Hvad mener du? Man plejer altid (Med animationsfilm) at kunne vælge at se den med dansk tale eller original tale i de fleste biografer - og Kung Fu Panda er ingen undtagelse...
Gravatar

#5 filmz-protoZ 15 år siden

super sjov film synes jeg. Var godt underholdt
Gravatar

#6 Truntemus 15 år siden

Jeg ELSKER denne film, den har så sjov en humor!
Gravatar

#7 filmz-fidomuh 15 år siden

I see you like to chew.... How about you chew ON MY FIST!

Superb quote, I love it :D

Rigtig nice film, er helt enig med anmelderen, filmen mangler lidt dybde og karaktererne er meget overfladiske - MEN, den er underholdende hele vejen igennem.
Den er ikke for serioes, den er ikke for plat og den kan godt tage lidt pis paa sig selv.. Det er rart at se :)

Specielt intro-sekvensen var jeg meget betaget af :D

He is so awesome that his enemies would go blind for exposure to his pure awesomeness!

Alt for fucking nice :D
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#8 gizmomis 15 år siden

Så den til premiere surprice.. heldigvis med original tale.. og både manden og mig syntes den var helt vildt sjov :-) var underholdt hele vejen..
Gravatar

#9 squee 15 år siden

Ja, jeg er nu også klar på at give den 5/6 stjerner. Synes absolut det er den bedste animerede film LÆNGE!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#10 Riqon 15 år siden

#4 - Ikke i Vejle.. :(
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: